کد خبر : 1858988 | 22 آذر 1401 ساعت 18:46 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

مانشافت قهرمانی یورو 2024 را می‌خواهد؛

پنج اسطوره در کارگروه ریکاوری تیم ملی آلمان

اتحادیه فوتبال آلمان در تدارک تشکیل کارگروهی برای ریکاوری تیم ملی این کشور و حرکت به سوی یورو 2024 است.

پنج اسطوره در کارگروه ریکاوری تیم ملی آلمان

به گزارش ورزش سه، این مدل کار مانشافت است؛ بلافاصله بعد از سقوط، گروهی را تشکیل می‌دهند تا تیم ملی را از روی زمین بلند کنند و حالا این کارگروه در فدراسیون فوتبال با حضور تنی چند از ستاره‌های سابق و اساطیر ملی، در حال تشکیل است.

این خبری است که روز سه‌شنبه، اتحادیه فوتبال در آلمان اعلام و نفراتش را معرفی کرد: کارل هاینز رومنیگه، ماتیاس سامر، رودی فولر، الیور کان و الیور مینتزلاف.

آنها کار خود را به زودی شروع می‌کنند تا شرایط تیم ملی را به وضعیت نرمال برگردانند‌. وضعیت نرمال برای آلمان، شرایطی است که آنها دوباره در قامت یک مدعی ظاهر شوند و شکست در جام جهانی را پشت سر بگذارند‌؛ شکستی که زخمش هنوز روی صورت مانشافت دیده می‌شود.

1774955

همچنین خبر دیگر در مورد آلمان این است که آنها برای یورو 2024 نیز هانسی فلیک را روی نیمکت خود خواهند داشت؛ سرمربی سابق بایرن مونیخ که در این تیم علاوه بر کسب نتایج درخشان، فوتبال جذابی را هم ارائه می‌کرد و حالا برای یورو 2024 هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به نظر می‌رسد تنها تغییر کادر آلمان، در پست مدیر تیم ملی باشد؛ پستی که در اختیار الیور بیرهوف بود اما او که احساس کرد دیگر جایی در تیم مانشافت ندارد، از پست خود استعفا داد تا حالا پیدا کردن جایگزینش، چالش جذاب اتحادیه فوتبال آلمان باشد.

آلمان میزبان یورو 2024 است و از این رو آمادگی تیم، اهمیت بسیار زیادی برای مدیران فوتبال و ورزش این کشور دارد. حتی هانسی فلیک هم در جریان یکی از نشست‌های خبری خود در حین جام جهانی گفت که هدف اصلی آنها، فتح یورو 2024 خواهد بود.

دیدگاه‌ها