کد خبر : 1858996 | 22 آذر 1401 ساعت 19:22 | 5K بازدید | 12 دیدگاه

فرودگاه حمد قطر در تسخیر هموطنان مودریچ

رویای بزرگ هواداران کرواسی: ما قهرمان می‌شویم!

تعداد زیادی از هواداران کرواسی برای تشویق تیم ملی کشورشان برابر آرژانتین، راهی دوحه قطر شده اند.

رویای بزرگ هواداران کرواسی: ما قهرمان می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی باقی نمانده است. وب سایت sportske کرواسی در گزارشی، با برخی از چهره های معروف این کشور که برای تشویق کرواسی راهی قطر شده اند، از جمله نیکو کرانچار، فرزند زلاتکو کرانچار سرمربی فقید و سابق تیم ملی کرواسی و تیم های پرسپولیس و سپاهان گفتگوهایی داشته، به حال و هوای او و سایر کروات ها تا پیش از بازی با آرژانتین پرداخته است.

در این گزارش آمده است:

انتظار طولانی وجود داشت و سپس ناگهان زمان نمایش در قطر فرا رسیده است! همچنین یک مرد با یک وظیفه خاص در اینجا حضور دارد. نیکو کرانچار در بدو ورود به دوحه گفت: "از قبل برای نمایش بعد از نیمه شب تمرین کرده ام. ما تا پایان پیش می رویم و قهرمان جهان خواهیم شد!"

بعد از سه هفته و نیم انتظار... بالاخره زمان موعود فرا رسید! بله، کرانچار مدتها بود که در دوحه منتظر هجوم واقعی هواداران کرواسی بود. تا به این مرحله، برخی از کروات ها در قطر حضور داشتند اما تعداد آنها چندان زیاد نبود و سپس روز گذشته و در فرودگاه حمد، بوم! کروات ها به اینجا ریختند!

1779727

در اوایل بعدازظهر، شش فروند هواپیمای چارتر، یکی پس از دیگری در کشور میزبان جام جهانی فرود آمدند. آنها از زاگرب و اشپیلت راهی دوحه شدند. جمعیت به حدی زیاد بود که مأمورین امنیتی شروع به بیرون آوردن تلفن های همراه خود و گرفتن عکس کردند.

"کرواسی، کرواسی"، مأمورین امنیتی با انگشت شست خود به سمت بالا اشاره کردند و نشان دادند که قرار است از چه تیمی حمایت کنند.

مسلماً کمی بعد آنها همین را به "هواداران آرژانتین" نیز نشان خواهند دادند. آدم هایی با قلب های بزرگ. نیکو کرانچار گفت: "نظرم درباره بازی؟ همان چیزی که از قبل بود، البته شاید کمی قوی تر. به یک جمله اکتفا می کنم: تا آخر می رویم و قهرمان جهان خواهیم شد!"

حتی دوست او یعنی جو شیمونیچ نیز به این بازی خوش بین است. او گفت: نتیجه مهم نیست، ما فقط می بریم و از حریف عبور می کنیم.

کمی پشت سر آنها، ناگهان چهره ای آشنا، سبیل های متمایز خود را روی لبخندی بزرگ پهن کرد. دکتر بوریس نمک، پزشک افسانه ای و باسابقه تیم ملی کرواسی نیز از راه رسید.

1779726

دلش قرص و محکم است و با لبخند می گوید: "من بر نمی گردم، می مانم. تا کی؟ تا یکشنبه، من به آن اعتقاد راسخ دارم."

"آیا انتظارش را داشتم؟ خیر، نداشتم. اما می دانم که این تیم، چه تیمی است. می دانم چه نوع بازیکنانی دارد و چه نوع افرادی آنها را هدایت می کنند. رسیدن به فینال کار بسیار بزرگی است، اما کاری است که آنها قادر به انجام دادن آن هستند و من قاطعانه فقط به یک چیز امیدوار هستم، اینکه دوباره به فینال برویم، اما این بار با همان مدالی که نتوانستیم دفعه قبل به گردن بیندازیم، به کرواسی برمی گردیم."

چهره های معروف دیگری هم بودند، اما بیشتر مردم عادی. یکی از هواداران درباره هزینه های حضور در قطر می گوید: "هزینه ها؟ دوست من این را نپرس، اصلا مهم نیست. من سه برابر بیشتر می دهم تا یکشنبه صبح دوباره به اینجا برگردم. کسی را می شناسید که اعضای بدن بخرد؟ (با خنده)".

ما هم منتظر بودیم ملادن گردوویچ (خواننده سبک پاپ کروات) با گیتارش فرودگاه را به آتش بکشد، اما او به سمت هتل هیلتون رفت و در آنجا اقامت خواهد کرد. افراد نزدیک به او می گویند که ملادن در حال تمرین گلوی خود است تا بعد از نیمه شب به وقت محلی، از اعضای تیم ملی استقبال کند.

دیدگاه‌ها