کد خبر : 1859020 | 22 آذر 1401 ساعت 21:48 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

۱۱ حذف کننده برزیل مقابل آرژانتین

زلاتکو دالیچ برای دیدار با آرژانتین دست به ترکیب تیم برنده بازی قبل مقابل برزیل نزده.

۱۱ حذف کننده برزیل مقابل آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه لوسیل دوحه مقابل تیم آرژانتین قرار می‌گیرد تا تکلیف اولین فینالیست این بازی‌ها را مشخص کنند.

تیم ملی کرواسی که در گروه F جام جهانی پشت سر مراکش و بالاتر از بلژیک و کانادا به مرحله حذفی صعود کرد، در دو دیدار پیاپی تیم‌های ژاپن و برزیل را در ضربات پنالتی شکست داد تا مثل چهار سال قبل به نیمه نهایی برسد و امشب مقابل آرژانتین قرار بگیرد.

تیم ملی کرواسی در شرایطی امشب به مصاف آرژانتین خواهد رفت که زلاتکو دالیچ هیچ تغییری در ترکیب تیمش نسبت به دیدار اخیرشان برابر برزیل به وجود نیاورده و ۱۱ بازیکن شگفتی‌سازش را با همان آرایش ۳-۲-۱-۴ برابر یاران لیونل مسی به زمین فرستاده است.

کرواسی مثل همیشه دومینیک لیواکوویچ را درون دروازه دارد؛ دژان لوورن و جوسکو گواردیول، مدافعان میانی این تیم برابر آرژانتین هستند و یوسیپ یورانوویچ و بورنا سوسا در سمت راست و چپ خط دفاعی بازی می‌کنند.

1775870

مارسلو بروزوویچ، هافبک دفاعی کروات‌ها مقابل آرژانتین است که جلوتر از او لوکا مودریچ و متئو کوواچیچ در خط میانی بازی می‌کنند.

خط حمله تیم ملی کرواسی مقابل آرژانتین هم با ماریو پاسالیچ، ایوان پریشیچ و آندره کراماریچ تشکیل شده و زلاتکو دالیچ چشم به درخشش آنها برای فینالیست شدن تیمش دارد.

ترکیب تیم ملی کرواسی مقابل آرژانتین را این بازیکنان تشکیل می‌دهند:

دومینیک لیواکوویچ، دژان لوورن، جوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ، بورنا سوسا، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، متئو کوواچیچ، ماریو پاسالیچ، ایوان پریشیچ و آندره کراماریچ.

دیدگاه‌ها