کد خبر : 1859027 | 22 آذر 1401 ساعت 22:34 | 27.7K بازدید | 16 دیدگاه

حمایت مانه از کروات‌ها: ما همه کرواسی هستیم!

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.

حمایت مانه از کروات‌ها: ما همه کرواسی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، جام جهانی 2022 قطر را چند روز مانده به شروع تورنمنت به دلیل مصدومیت از دست داد تا یکی از غایبان مهم این دوره از رقابتها باشد.

مانه امروز و دقایقی پیش از شروع دیدار دو تیم کرواسی و آرژانتین در نیمه‌نهایی جام جهانی نشان داد در این بازی بی‌طرف نیست و به شکلی تمام‌عیار از کروات‌ها حمایت می‌کند. ستاره سنگالی با انتشار یک توییت نوشت:" امروز ما همه کرواسی هستیم".

1779812

سادیو مانه یکی از امیدهای اصلی تیم ملی سنگال در جام جهانی قطر به حساب می‌آمد ولی در آخرین بازی‌های بایرن مونیخ پیش از شروع جام جهانی آسیب دید و مشخص شد که قادر به حضور در این تورنمنت نخواهد بود.

سنگال اما در غیاب مانه موفق شد از گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کند. مانه حتی بعد از حذف سنگال از جام جهانی بازی‌ها را به دقت دنبال کرده و واکنش‌های متعددی به اتفاقات این تورنمنت داشته است.

او بعد از پیروزی کرواسی مقابل برزیل هم گفته بود بعد از حذف تیم ملی کشورش طرفدار کرواسی است. مانه گفت علت این هواداری یوسیپ استانیشیچ، مدافع کروات، است که در بایرن مونیخ هم‌تیمی و دوست او است. استانیشیچ با تیم ملی کشورش در قطر حضور دارد.

سادیو مانه در زمان صعود مراکش به مرحله نیمه‌نهایی هم از حضور یک نماینده آفریقایی در این مرحله هم ابراز خوشحالی کرده بود و خطاب به مراکشی‌ها نوشت:" از این به بعد همه ما مراکشی هستیم".

دیدگاه‌ها