کد خبر : 1859066 | 23 آذر 1401 ساعت 02:04 | 91.1K بازدید | 15 دیدگاه

یورانوویچ: برویم و مقام سومی را به دست بیاوریم

اتفاقی جالب در رختکن کرواسی بعد از شکست

مدافع کرواسی مدعی است تیمش با اشتباهاتی که داشت نتیجه را به آرژانتین واگذار کرده است.

اتفاقی جالب در رختکن کرواسی بعد از شکست

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی نتوانست همانند دوره قبلی جواز حضور در فینال را به دست بیاورد و آنها اکنون بعد از شکست مقابل آرژانتین باید در انتظار تیم بازنده جدال دو تیم فرانسه و مراکش برای دستیابی به عنوان سومی این رقابت‌ها باشند.

یورانوویچ مدافع 27 ساله تیم ملی کرواسی در پایان این بازی با اشاره به اشتباه تیمش در جدال با آرژانتین گفت: قبل از ضربه پنالتی، ما یک موقعیت و شوت به سمت دروازه حریف داشتیم اما در نهایت به هدف خود نرسیدیم.

1779950

مدافع کروات‌ها مدعی است که اشتباهات تیمش در این بازی باعث شکست شده است: اما فکر می‌کنم باید به کاری که انجام دادیم افتخار کنیم. باید به مسی و هم‌تیمی‌هایش تبریک بگوییم، اما آن اشتباهات کوچک نتیجه بازی را تغییر داد.

وی در واکنش به اینکه چرا تیمش در این جدال نمایش تهاجمی نداشت گفت: این تیم ملی کرواسی است و ما مسلما تا لحظه آخر خواهیم جنگید. به محض اینکه وارد رختکن شدیم (دوماگوی) ویدا با صدای بلند گفت:" برویم و سوم شویم". چون مدال‌هاست که همیشه در یاد خواهد ماند. پس بیاید برای کرواسی این کار را بکنیم. وضعیت روحی ما مشخص است اما جمله‌ای که ویدا گفت با تشویق همه همراه شد. این دلیلی است که نشان می‌دهد کرواسی بی دلیل بهترین تیم جهان نیست. پس انتظار مدال برنز برای روز شنبه واقعه‌بینانه خواهد بود.

دیدگاه‌ها