کد خبر : 1859067 | 23 آذر 1401 ساعت 02:13 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

صعود مراکش به نیمه نهایی نکته مثبتی است

آرتتا: رکراکی شگفت انگیز است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است سوپرکاپ دبی 2022، یک رقابت ایده‌آل برای بازیکنان جوان این تیم خواهد بود.

آرتتا: رکراکی شگفت انگیز است

به گزارش ورزش سه، آرتتا در نشست خبری پس از پیروزی 2-1 آرسنال مقابل میلان در رقابت‌های سوپرکاپ دبی گفت: اگر می‌خواهیم بازیکنان پیشرفت کنند، باید آنها را در رقابت‌های مختلف قرار دهیم. فکر می‌کنم سوپرجام دبی رقابتی ایده‌آل بود تا بازیکنان جوان‌مان را در شرایط مختلف قرار دهیم تا بتوانیم سطح آنها را ارتقا دهیم.

او سپس درباره بازگشت بن وایت به میادین صحبت کرد و گفت: بسیار خوشحالم که همه از او حمایت و به او محبت کردند؛ این چیزی است که او به آن نیاز دارد و ما خوشحالیم که او بازگشته و در شرایط خوبی قرار دارد.

آرتتا درباره بازگشت توماس پارتی به اردوی آرسنال عنوان کرد: پارتی در جام جهانی بازی‌ کرد و مشخص است اتفاقی که رخ‌ داده، او را ناامید کرده است اما این مسئله برای بازیکنان هر کشوری، زمانی که از جام جهانی حذف می‌شوند، رخ می‌دهد. چند روز طول می‌کشد تا اعتماد به نفس بازگردانده شود و دوباره متمرکز شوند. نکته مثبت در تیم ما این است که همه نشان داده‌اند که مشتاق بازگشت هستند و می‌خواهند هر چه سریع‌تر آماده شوند.

او همچنین گفت: با هر بازیکنی که به جام جهانی رفته بود، صحبت‌هایی داشتم و نه تنها من، بلکه همه بازیکنان و کادرفنی، سعی کردیم در مواقعی که کسی نیاز دارد، با او صحبت کنیم.

1779953

سرمربی آرسنال در ارزیابی اردوی دبی گفت: ما باید سطح تیم را بالا ببریم. در این اردو درباره کارهایی که به خوبی انجام می‌دهیم بحث کرده‌ایم اما اگر می‌خواهیم در اوج باشیم باید برخی مسائل را بهبود ببخشیم.

وی افزود: ما خوش شانس بودیم زیرا بازیکنان جوان زیادی را با خود آوردیم و کاری که آنها انجام دادند نه تنها سطح تیم را حفظ کرد، بلکه بالاتر هم برد. از آنها تشکر می‌کنم زیرا آنها کلید موفقیت این اردو بودند.

سرمربی آرسنال سپس از عملکرد ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، که سال گذشته در سمیناری که آرتتا برگزار کرده بود، حضور داشت، تمجید کرد و گفت: تاثیری که رکراکی روی مراکش داشته، به دلیل کار شگفت انگیز او با تیمش است؛ آنچه او به بازیکنانش منتقل می‌کند فوق‌العاده است. اینکه در حال حاضر، جام جهانی یک تیم آفریقایی روی صحنه دارد و تیم ملی مراکش به یکی از چهار تیم منتخب جام جهانی فعلی تبدیل شده است، واقعا نکته مثبتی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی در جام جهانی توجه او را به خود جلب کرده است یا خیر، گفت: چند بازیکن و تیم هستند که توجه من را به خود جلب کرده‌اند. برخی از تیم‌ها کارهایی انجام می‌دهند که بسیار جالب است و نشان می‌دهد که کجا در حال پیشرفت است. اما در خصوص بازیکنانی که نظرم را جلب کرده‌اند، فعلا صحبتی ندارم و این مسئله را پیش خودم نگه می‌دارم.

آرتتا در پایان در مورد برنامه‌ آرسنال در پنجره نقل و انتقالات پیش‌رو گفت: در حال بررسی هستیم و اگر بتوانیم بازیکنانی را پیدا کنیم که تیم را تقویت کنند، برای جذب آنها تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها