کد خبر : 1859084 | 23 آذر 1401 ساعت 08:26 | 70.2K بازدید | 18 دیدگاه

کنایه تند دیلی میل به پدیده جام جهانی

مسی ۱۵ سال جوانتر از گواردیول است! (عکس)

نمایش ضعیف جوسکو گواردیول به شدت مورد انتقاد دیلی میل قرار گرفت.

مسی ۱۵ سال جوانتر از گواردیول است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پدیده‌های جام جهانی و چه بسا سرلیست پدیده‌های جام، جوسکو گواردیول، مدافع ۲۰ ساله تیم کرواسی بوده که با نمایش درخشان، تیمش را تا مرحله نیمه نهایی بالا آورد.

با این حال مدافع تیم لایپزیش در دیدار مقابل آرژانتین برخلاف شروع خوب، نمایش ضعیفی را ارائه کرد و یکی از بدترین روزهای فوتبالش را پشت سر گذاشت تا رسانه‌های دنیا به شکست او برابر لیونل مسی واکنش نشان بدهند.

وبسایت روزنامه دیلی میل انگلیس در مورد او نوشت: گواردیول مغلوب شد و مسی از او پیشی گرفت؛ نه یک بار، نه دو بار، بلکه سه بار! او سه بار محور فرار مسی از سمت راست شد. گواردیول ۱۵ سال از مسی جوانتر است اما در طول بازی عکس این تفاوت سنی نشان داده می‌شد.

در ادامه این گزارش آمده است: به نظر می‌رسید مسی ورزشکار جوانتر، با اعتماد به نفس بیشتر، متکبر و سرزنده است و در آن سو گواردیول یک اسب جنگی پیر است که برای آخرین بار وارد میدان نبرد شده نمی‌تواند با رقیب سریعتر، رقابت کند.

این گزارش به این شکل خاتمه یافته است: در هر قدم گواردیول می‌شد دید که او از ادامه نبرد استعفا می‌دهد. می‌توانستید بشنوید که او می‌گوید: چه کاری بیشتر از این می‌توانستم بکنم؟

جوسکو گواردیول در روزهای گذشته پیشنهاداتی از چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی داشته و حالا با این نمایش باید دید چه سرنوشتی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها