کد خبر : 1859100 | 23 آذر 1401 ساعت 09:53 | 43.3K بازدید | 6 دیدگاه

روی کین:

حاضرم پول بدهم تا بازی مودریچ را تماشا کنم

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد لوکا مودریچ در جام جهانی 2022 تمجید کرد.

حاضرم پول بدهم تا بازی مودریچ را تماشا کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته با قبول شکست برابر تیم ملی آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر از صعود دوباره به فینال این رقابت‌ها بازماند. 
آنها امیدوار بودند که بتوانند درخشش خود در جام جهانی 2018 روسیه را تکرار کنند و فرصت رویارویی دوباره احتمالی با تیم ملی فرانسه را به دست آورند اما این اتفاق رخ نداد و حالا باید برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به میدان بروند.
مودریچ مانند همیشه نقشی کلیدی در صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی داشت و نشان داد که همچنان یکی از بهترین هافبک‎‌های حال حاضر فوتبال دنیا است. 

1779977

عملکرد درخشان این بازیکن باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان به تمجید از او مشغول شوند و به این نکته اشاره کنند که شاید صعود کرواسی به این مرحله بدون حضور این هافبک 37 ساله ممکن نبود. 
روی کین با اشاره به درخشش این ستاره رئال مادرید در این باره گفت:« مودریچ واقعا فوق العاده است. من می‌توانم تمام روز بنشینم و بازی او را تماشا کنم. او یکی از معدود بازیکنانی است که من حاضر برای تماشای فوتبالش پول بدهم. مودریچ بازیکنی فوق العاده است که کارنامه‌ای فوق العاده هم داشته است.»
مودریچ به همراه سایر هم تیمی‌هایش حالا باید منتظر نتیجه بازی امشب تیم ملی فرانسه برابر تیم ملی مراکش باشد تا حریفش در دیدار رده‌بندی مشخص شود.

دیدگاه‌ها