کد خبر : 1859164 | 23 آذر 1401 ساعت 14:29 | 23.8K بازدید | 20 دیدگاه

چه پنالتی‌ای!

لیواکوویچ: همه دنیا دیدند که پنالتی نبود

گلر کرواسی با وجود دریافت سه گل، بهترین بازیکن تیمش برابر آرژانتین بود و در پایان بازی تاکید داشت که روی جولین آلوارز مرتکب پنالتی نشد.

لیواکوویچ: همه دنیا دیدند که پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی دیشب با سه گل به آرژانتین باخت و نتوانست برای دومین دوره متوالی به فینال جام جهانی برسد. در این بازی دومینیک لیواکوویچ، گلر کرواسی، علی رغم دریافت سه گل، بهترین بازیکن تیمش بود و توپ های زیادی را گرفت. گل اول آرژانتین روی یک پنالتی بحث برانگیز به ثمر رسید. برخورد جولین آلوارز به لیواکوویچ در درون محوطه جریمه از سوی دانیله اورساتو پنالتی اعلام شد و صحنه توسط وی ای آر بازبینی نشد. 

1779942

کروات ها به شدت با این پنالتی مخالف بودند ولی در هر صورت مسی پشت توپ ایستاد و گل اول آرژانتین به این شکل به ثمر رسید. لیواکوویچ در پایان بازی و در حال رفتن به رختکن به سوال خبرنگاران کروات در مورد پنالتی پاسخ سریع و کوتاه داد:«پنالتی؟ چه پنالتی ای! همه دنیا دیدند که خطا نکردم.»

1780177

لاورو مایر هم دیگر بازیکن کرواسی بود که در میکسدزون مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:«بازی را خوب شروع کردیم ولی روی یک پنالتی گل اول را به ما زدند. حالا خیلی مهم نیست که پنالتی درست بود یا نه. پس از آن به سرعت گل دوم را هم دریافت کردیم و کار خیلی دشوار شد. برابر تیمی مثل آرژانتین نباید دو گل سریع دریافت کنید. کوچکترین اشتباه با مجازات سنگین مواجه خواهد شد. به آنها تبریک می گویم و برای سومی حالا باید تلاش کنیم. قبل از شروع بازی ها کسی فکر نمی کرد ما به جمع چهار تیم نهایی برسیم.»

1780178

مایر ادامه داد:«واقع بینانه بخواهم حرف بزنم، باید بگویم که پنالتی دلیل شکست ما نبود. آرژانتین بهتر بود و برنده شد و کاری جز تبریک گفتن نمی توانم انجام دهم. ما همه تلاش‌مان را کردیم ولی نشد.»

1779964

او در مورد بازنشستگی احتمالی لوکا مودریچ از بازی های ملی گفت:«این را از من نپرسید. باید از خود لوکا سوال کنید که چه برنامه ای برای آینده اش در تیم ملی دارد. امیدوارم سال ها برای ما بازی کند.»

دیدگاه‌ها