کد خبر : 1859195 | 23 آذر 1401 ساعت 16:50 | 31.2K بازدید | 4 دیدگاه

بازی سخت پیش روی خانم کومان؛

مراکش یا فرانسه؟ نامزد ستاره بایرن باید تصمیم بگیرد

سایرینا دوآود با اصالتی مراکشی از سال 2019 رابطه عاشقانه‌ای را با ستاره تیم ملی فرانسه آغاز کرده است.

مراکش یا فرانسه؟ نامزد ستاره بایرن باید تصمیم بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سابرینا دوآود ملیتی سوئدی دارد و در استکهلم به دنیا آمده ولی اصلالتی مراکشی دارد که حالا او را در آستانه دیدار فرانسه و مراکش در یک دوگانه بسیار دشوار گیر انداخته است؛ جایی که او باید میان طرفداری از تیم ملی‌ای که همسرش در آن به میدان می‌رود یعنی فرانسه و جایی که به آن تعلق دارد فقط یکی را انتخاب کند.
کومان از سال 2019 ارتباط جدیدی را در زندگی شخصی خود با سابرینا آغاز کرده که برخلاف رابطه قبلی‌اش به شکل رضایت بخشی برای او در حال پیش رفتن است. پیش‌تر مدل فرانسوی صفورا گوگنان شریک کومان بود که این رابطه به دلیل حمله کومان به او در سال 2019 تیره و تار شد.

1780244

البته این تنها دوگانه دومین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر میان فرانسه و مراکش نیست؛ چرا که این دو کشور به واسطه حضور مراکشی‌های زیادی در فرانسه روابط پیچیده‌ای دارند. رومن سایس، سوفیان بوفال و حتی ولید رکراکی سه عضو زاده فرانسه تیم ملی مراکش در مرحله نیمه نهایی هم حضور دارند.
با تمام این‌ها همچنان سخت‌ترین انتخاب پیش روی سابرینا قرار دارد که باید از میان عشق یا خانه فقط یکی را انتخاب کند؛ این یک بازی بسیار سخت برای اوست.

دیدگاه‌ها