کد خبر : 1859212 | 23 آذر 1401 ساعت 18:40 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیرمحمدی: تیم ایران به مسابقات MMA اعزام می‌شود

تنها نماینده فدراسیون جهانی MMA در ایران گفت: برای فتح یکی از سکوهای برتر، راهی مسابقات جهانی صربستان می‌شویم.

امیرمحمدی: تیم ایران به مسابقات MMA  اعزام می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ایمان امیرمحمدی گفت: رقابت‌های MMA قهرمانی جهان (آیمف) اواسط بهمن ماه به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد و تیم ایران برای نخستین بار در این رویداد شرکت می کند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در قالب دو تیم بانوان و آقایان و با 16 ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهد کرد که تمامی سعی ما این است که یکی از سکوهای جهانی را به خود اختصاص دهیم.

نماینده فدراسیون جهان MMA (آیمف) در ایران درباره پوشش بانوان کشورمان در مسابقات جهانی صربستان تصریح کرد: مجوز حضور بانوان ایران با حجاب اسلامی را از فدراسیون جهانی گرفته ایم و بانوان ما می توانند بدون مشکل در مسابقات جهانی شرکت کنند.

وی در مورد رشته ورزشی «ام ام ای» گفت: MMA رشته رزمی است که قواعد و قوانین خاصی براش وضع شده که آن را از سایر رشته های مشابه خود متمایز و حتی برتر هم می سازد. همچنین چیزی که در این رشته به استثنای ظاهر زیبا و جذابیتش جلب توجه می کند، کاربرد فنون متنوع و غنای تکنیکی بسیار زیاد آن است. ام ام ای به عنوان رشته ای رزمی که ماهیتش را تقریبا از تمامی رشته ها و هنرهای رزمی گرفته، موفق شده تا دستور کار و به نوعی گرامر خاص و منحصر به فرد خود را در سراسر جهان گسترش و توسعه دهد.

وی در مورد نتایج احتمالی ورزشکاران کشورمان در رقابت های جهانی گفت: ام ام ای رشته ای است که قابل پیش بینی نیست و از این جهت شباهت های زیادی با فوتبال دارد. با این حال و با تمرینات منظم ورزشکاران و اردوهای مناسبی که از ماه گذشته برپا کرده ایم، تمامی تلاش خود را به کار می بندیم تا یکی از سکوهای جهانی را به خود اختصاص دهیم.

امیرمحمدی در پایان عنوان کرد: به غیر از نفرات حاضر در اردو، در اردوها به روی همه باز است و همه مدعیان از سراسر کشور می توانند در اردوها شرکت کنند تا در نهایت، بهترین ها به مسابقات جهانی صربستان اعزام شوند.

دیدگاه‌ها