کد خبر : 1859217 | 23 آذر 1401 ساعت 19:17 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پیکان در گفت و گو با ورزش سه؛

خط و‌ نشان برای جلوگیری از قهرمانی تیم سردار

نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل سریک صحبت‌هایی را عنوان کرد.

خط و‌ نشان برای جلوگیری از قهرمانی تیم سردار

به گزارش "ورزش سه"، نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان، در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل سریک گنبد به ورزش سه گفت: جمعه ۲۵ آذر دیدار حساسی مقابل سریک داریم که صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر والیبال است و امتیازهای ما بهم نزدیک است.

رشیدی ادامه داد: سریک گنبد بازیکنان بسیار خوبی دارد و ما هم این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و در طول هفته تمرینات خوبی را با توجه به برنامه ها و اهدافمان برای این مسابقه انجام دادیم که بتوانیم اهدافمان را در این بازی پیاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد: بازیکنانمان انگیزه خیلی زیادی دارند و رقابت‌های دور برگشت را با انگیزه زیادی شروع کردند و امیدواریم که بتوانیم نتیجه خیلی خوبی در این دیدار حساس کسب کنیم. به ادامه دار شدن عملکرد مثبت شاگردانم در بازی ها خیلی امیدوار هستم. تلاش می کنیم با همین انگیزه و توان رقابت‌های پلی‌آف را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم و قهرمانی را به پیکان برگردانیم.

رشیدی در انتها درباره تیم سریک گفت: خوشحالیم که آقای سردار آزمون در لیگ برتر تیم‌داری کردند. این کار به بالا بردن سطح کیفی لیگ کمک می‌کند و امیدوارم روند تیم‌داری این‌چنینی ادامه پیدا کند و در نهایت شاهد حضور تیم‌های حرفه‌ای و قدرتمند باشیم.

دیدگاه‌ها