کد خبر : 1859219 | 23 آذر 1401 ساعت 19:30 | 10.5K بازدید | 3 دیدگاه

خوش خبر در گفت و گو با ورزش سه:

شوکه شدم، جدایی داورزنی به والیبال لطمه می‌زند

امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که جدایی داورزنی از والیبال اصلاً برای این رشته ورزشی خوب نیست.

شوکه شدم، جدایی داورزنی به والیبال لطمه می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که محمدرضا داورزنی به دلیل قوانین مربوط به بازنشستگی به پایان کار خود در فدراسیون والیبال رسیده و از دی ماه دیگر سمتی در فدراسیون نخواهد داشت.

این اتفاق با واکنش های زیادی همراه شده و در همین ارتباط حالا ما گفتگویی با سرپرست سابق تیم ملی و یکی از افراد با تجربه والیبال ایران یعنی امیر خوش خبر ترتیب دادیم.

خوش خبر در گفتگو با ورزش سه درباره کنار گذاشتن داورزنی گفت: "یک خبر شوکه کننده بود که من خیلی از آن تعجب کردم. والیبال ایران سال آینده بازی‌های بسیار مهمی در پیش دارد و برنامه ریزی مدونی از سوی فدراسیون انجام شده و این تغییر می تواند همه چیز را به هم بریزد.

به نظر من اصلاً زمان مناسبی برای این کار نبود. باید اجازه می‌دادیم که مسابقات سال آینده برگزار شود و تکلیف سهمیه المپیک نیز معلوم گردد. از طرف دیگر بارها دیده بودیم که خود آقای داورزنی هم در مصاحبه هایشان اعلام کرده بودند که خسته شده اند و قصد دارند کار خود را در زمینه دیگری دنبال کنند پس بهتر بود حداقل تا سال آینده صبر می کردیم.

ما سال آینده مسابقاتی را در پیش داریم که برنامه ریزی خاصی را از همه لحاظ طلب می کند و این کار توسط آقای داورزنی انجام شده بود و ما نباید با این تغییر تیم ملی را دچار چالش کنیم. قطعاً و بدون شک این کار به نفع تیم ملی نخواهد بود."

دیدگاه‌ها