کد خبر : 1859236 | 23 آذر 1401 ساعت 21:40 | 25.8K بازدید | 29 دیدگاه

کاسیاس در کمپ ضد آرژانتین: پنالتی نبود!

ایکر کاسیاس درباره پنالتی آرژانتین در دیدار دیشب این تیم مقابل کرواسی اظهارنظر کرده و می‌گوید دروازه‌بان کرواسی در آن صحنه مرتکب خطا نشده است.

کاسیاس در کمپ ضد آرژانتین: پنالتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دیشب با اقتدار از کرواسی عبور کرد تا یک بار دیگر در تاریخ فوتبالی‌اش به فینال جام جهانی صعود کند. اما بازی دو تیم صحنه‌های جنجالی خود را داشت که مهم‌ترین آنها پنالتی‌ای به سود آرژانتین بود که به گل اول این تیم منجر شد.

بازی دو تیم در نهایت با نتیجه 3-0 به سود آرژانتینی‌ها به پایان رسید ولی اولین گل بازی را لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. دانیله اورساتو، داور ایتالیایی، حکم داد که دومینیک لیواکوویچ روی جولین آلوارز مرتکب خطا شده است و یک پنالتی باید به آلبی‌سلسته تعلق بگیرد.

در پایان بازی این تصمیم اورساتو واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. عده‌ای معتقدند لیواکوویچ مرتکب خطا نشده و در آن صحنه چاره‌ای برای اجتناب از برخورد با مهاجم آرژانتینی نداشته است.

دیشب کارشناسان تلویزیونی انگلیسی از جمله گری نویل و روی کین از اولین کسانی بودند که این نظر را مطرح کردند. هر چند خیلی‌ها این اظهارنظر آنها را ناشی از دشمنی قدیمی انگلیس و آرژانتین دانستند. اما امروز افرادی از دیگر کشورها هم موضع مشابهی گرفتند. ایکر کاسیاس یکی از آنها بود.

کاسیاس که سالها محافظت از دروازه تیم ملی اسپانیا را به عهده داشت در شبکه‌های اجتماعی پست یک داور سابق مکزیکی را بازنشر کرد و نوشت که با نظر او کاملا موافق است.

1780331

فلیپه راموس ریزو، داور بازنشسته مکزیکی، در توییتی گفته بود:" جزئیات مهمی وجود دارد که ثابت می‌کند این صحنه پنالتی نیست. پای راست دروازه‌بان از زمین بلند نمی‌شود. به همین دلیل حرکت بازیکن آرژانتین و توپ برخورد بین آنها اجتناب‌ناپذیر است. دروازه‌بان هیچ قصدی برای جلوگیری از حرکت او ندارد". کاسیاس با بازنشر این توییت نوشت:" کاملا موافقم".

دیدگاه‌ها