کد خبر : 1859238 | 23 آذر 1401 ساعت 21:54 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

یکی از دو ستاره فرانسه آماده ورود به زمین

مدافع میانی فرانسه علی‌رغم بهبود بیماری در ترکیب دیدار مقابل مراکش دیده نمی‌شود.

یکی از دو ستاره فرانسه آماده ورود به زمین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه در شرایطی امشب در ورزشگاه البیت مقابل مراکش قرار می‌گیرد و دومین دیدار نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار می‌کند که نسبت به بازی قبل برابر انگلیس دو تغییر اجباری در ترکیب خود به وجود آورده است.

دایو اوپامکانو، مدافع میانی و یکی از بهترین‌های فرانسه در جام جهانی که غیر از سومین دیدار مرحله گروهی مقابل تونس، در چهار دیدار دیگر حضور کامل در ترکیب تیمش داشته، امشب به دلیل بیماری از جمع ۱۱ نفر اصلی دیدار با مراکش خارج شده و روی نیمکت قرار گرفته است.

1780348

این مدافع ۲۴ ساله در آخرین تمرین فرانسه قبل از دیدار مقابل مراکش به دلیل بیماری حضور نداشت و گفته می‌شد حتی به این بازی هم نمی‌رسد، اما با بهبود نسبی بیماری در فهرست مسابقه قرار گرفته ولی از ترکیب خارج شده و روی نیمکت دیده می‌شود تا ابراهیما کوناته جای او را در دیدار نیمه نهایی بگیرد.

آدرین ربیو، هافبک و دیگر ستاره فرانسه که در تمام بازی‌های جام جهانی به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، مثل اوپامکانو در تمرین روز گذشته خروس‌ها حضور نداشت و امشب هم در لیست دیدار مقابل مراکش قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها