کد خبر : 1859245 | 23 آذر 1401 ساعت 22:53 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

فرانسه بی‌محابا وارد نیمه نهایی شد!(عکس)

خروس‌ها پنج دقیقه پس از شروع دیدار مقابل مراکش به گل رسیدند.

فرانسه بی‌محابا وارد نیمه نهایی شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراکش که با پنج مدافع بازی نیمه نهایی جام جهانی مقابل فرانسه را آغاز کرده و عقب کشیده بود، سعی در کنترل بازی و جلوگیری از حملات شاگردان دیدیه دشان داشت، اما آنها خیلی زود دروازه خود را روی یک کار ترکیبی تماشایی باز شده دیدند و به شدت غافلگیر شدند.

حرکتی که کیلیان امباپه از سمت چپ زمین آغاز کرده و توپ را به میانه زمین برگردانده بود، با پاس در عمق تماشایی رافائل واران و شکستن دو خط از  بازیکنان مراکش به آنتوان گریزمان رسید تا این بازیکن در دقیقه ۵ جدی‌ترین موقعیت فرانسه را آغاز کند و این فرصت را با ثمر بنشاند.

گریزمان پس از ورود به محوطه جریمه با پاس کات‌بک، کیلیان امباپه را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که سه ضربه پیاپی این بازیکن به مدافعان مراکش برخورد کرد که آخرین شوت او پس از اصابت به اشرف داری به سمت چپ رفت تا تئو هرناندز را صاحب موقعیت کند و این مدافع پیشتاخته گل اول بازی را به ثمر رساند.

1780375

تئو هرناندز که پس از مصدومیت برادر خود در نخستین بازی جام جهانی مقابل استرالیا به ترکیب فرانسه رسیده و این جایگاه را حفظ کرده، در دقیقه ۵ دیدار با مراکش از فرصت به دست آمده بهره برد و با یک ضربه والی و نمایشی و البته اشتباه یاسین بونو در خروج از دروازه، توپ را تبدیل به گل کرد.

مراکش که با یک سیستم دفاعی به دنبال گل نخوردن و استفاده از ضد حملات بود، با غافلگیری در دقیقه پنج دیدار مقابل فرانسه حالا کار سختی برای بازگشت مقابل قهرمان جهان دارد.

1780376

دیدگاه‌ها