کد خبر : 1859246 | 23 آذر 1401 ساعت 23:01 | 113.9K بازدید | 17 دیدگاه

اجازه صادر شد: بنزما یکشنبه در لوسیل

در صورت رسیدن تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی قطر باشگاه رئال مادرید به کریم بنزما اجازه سفر به قطر و حضور در کنار تیم ملی کشورش را خواهد داد.

اجازه صادر شد: بنزما یکشنبه در لوسیل

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما تنها چند روز پیش از شروع جام جهانی قطر مجبور شد اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند. بنزما که چند روز در حاشیه تمرینهای فرانسه در کنار دیگر بازیکن مصدوم این تیم رافائل واران به تمرین سبک می‌پرداخت در نهایت به تورنمنت نرسید و اردوی فرانسه را ترک کرد.

در شب نوزدهم نوامبر بعد از تستهایی که فدراسیون فوتبال فرانسه از بنزما گرفت مشخص شد که او قادر به حضور در میدان در جام جهانی 2022 نخواهد بود. این بدترین خبر برای ستاره فرانسوی تنها سه روز پیش از شروع تورنمنت بود. سه روز بعد فرانسوی‌ها جام را با پیروزی درخشان 4-1 مقابل استرالیا آغاز کردند.

1780379

اما دیدیه دشان نام بنزما را از فهرست 26 نفره بازیکنانش خط نزد. در نتیجه در صورت قهرمانی خروس‌ها در این دوره بنزما می‌تواند با حضور در قطر مدال طلای خود را از فیفا دریافت کند. بنزما از قطر بلافاصله به مادرید برگشت تا روند بهبود و ریکاوری خود را در والده‌بباس دنبال کند.

سه هفته بعد از آن روزها حالا کریم بنزما در شهر مادرید در اردوی رئال حضور دارد و به تمرین عادی با دیگر بازیکنان مشغول است.

امروز روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو گزارش داد بنزما از رئال مادرید این اجازه را دریافت کرده که در صورت پیروزی فرانسه در مسابقه امشب مقابل مراکش و راه‌یابی به فینال، به قطر سفر کند تا در بازی فینال کنار هم‌تیمی‌هایش حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها