کد خبر : 1859251 | 23 آذر 1401 ساعت 23:48 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

مارکینیوش: غمگینم ولی نمی‌گذارم پی‌اس‌جی ضرر کند

مارکینیوش که در دیدار برزیل و کرواسی یک پنالتی از دست داد و روی گل کروات‌ها مقصر بود می‌گوید با وجود ناراحتی عمیقش از حذف برزیل در ادامه فصل برای باشگاهش با تمام قوا بازی خواهد کرد.

مارکینیوش: غمگینم ولی نمی‌گذارم پی‌اس‌جی ضرر کند

به گزارش "ورزش سه"، هواداران برزیلی، مارکینیوش، مدافع تیم ملی کشورشان، را یکی از مقصرهای اصلی شکست مقابل کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر می‌دانند و همچنان از او عصبانی هستند.

مارکینیوش در آن بازی روی گل تساوی کرواسی مقصر بود و باعث شد کار به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. او در ضربات پنالتی هم یک پنالتی از دست داد و برزیلی‌ها به خاطر پنالتی از دست رفته او و همینطور رودریگو حذف شده و از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند.

1780408

مارکینیوش که کاپیتان پاری سن ژرمن است در آستانه بازگشت به فرانسه و حضور در اردوی این تیم به روزنامه اکیپ گفت با وجود غم و اندوه شدیدی که بابت حذف برزیل دارد ولی اجازه نمی‌دهد این ناراحتی روی عملکردش در ادامه فصل با پیراهن پی‌‌اس‌جی تاثیر بگذارد.

این مدافع برزیلی در مصاحبه‌اش گفت:" ناراحت و عصبانی‌ام. خانواده‌ام این روزها کنارم هستند و به حمایت‌شان واقعا احتیاج دارم. روز یکشنبه به پاریس برمی‌گردم و در ادامه فصل با تمام قوا برای پاری سن ژرمن تلاش خواهم کرد".

روزنامه اکیپ می‌گوید انتظار می‌رود این مدافع برزیلی که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد از روز دوشنبه با حضور در اردوی تمرینی پاری سن ژرمن خودش را به کریستوف گالتیه معرفی کند.

دیدگاه‌ها