کد خبر : 1859253 | 23 آذر 1401 ساعت 23:59 | 46.3K بازدید | 11 دیدگاه

یک مهاجم پرتغالی، جانشین رونالدو در اولدترافورد

گونچالو راموس، مهاجم پرتغالی بنفیکا، که در جام جهانی قطر خوش درخشید به زودی راهی منچستریونایتد می‌شود تا جای خالی کریستیانو رونالدو را در این تیم پر کند.

یک مهاجم پرتغالی، جانشین رونالدو در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که بعد از تنش‌های عجیب در رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو سرانجام به همکاری با این ستاره بزرگ پرتغالی پایان داد قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم به خدمت بگیرد تا جای خالی او را پر کرده و در نیمه دوم فصل گزینه‌های تهاجمی بیشتری در اختیار داشته باشد.

در این میان ESPN می‌گوید مدیران منچستریونایتد در روزهای اخیر مشغول مذاکره با باشگاه بنفیکا بوده‌اند تا موافقت آنها را با انتقال گونچالو راموس جلب کنند.

با اینکه درخشش راموس در جام جهانی قطر مسلما در تصمیم یونایتدها نقش داشته است ولی این رسانه می‌گوید شیاطین سرخ حتی قبل از جام جهانی هم راموس را زیر نظر داشتند. در روزهای گذشته از دو مهاجم پرتغالی دیگر، ژائو فلیکس و رافائل لیائو به عنوان مهره‌های مد نظر یونایتد یاد شده بود اما ESPN می‌گوید شیاطین سرخ بیشتر مایل به جذب گونچالو راموس هستند.

راموس در بازی‌های مرحله گروهی پرتغال در جام جهانی در مجموع تنها 10 دقیقه به میدان رفت ولی فرناندو سانتوس پیش از بازی پرتغال در مرحله یک‌هشتم نهایی تصمیم گرفت رونالدو را نیمکت‌نشین کرده و گونچالو را به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان کند.

1777108

راموس در آن بازی خوش درخشید و نه تنها اولین هت‌تریک جام جهانی 2022 را به نام خود ثبت کرد بلکه یک پاس گل هم در این بازی داد. دیداری که پرتغال در آن با نتیجه 6-1 به پیروزی رسید تا یکی از تلخ‌ترین شکست‌های فوتبالی سوئیس را به این تیم تحمیل کند.

دیدگاه‌ها