کد خبر : 1859279 | 24 آذر 1401 ساعت 02:04 | 15K بازدید | 4 دیدگاه

باورم نمی‌شود گل زدم و به فینال رفتیم

آس آخر دشان در قطر: از این بهتر نمی‌شد!

کولو موانی، ذخیره طلایی دیدیه دشان برای شکست مراکش، احساساتش بعد از درخشش در نیمه‌نهایی را غیرقابل توصیف خواند.

آس آخر دشان در قطر: از این بهتر نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی با دو گل مراکش را شکست داد تا حریف آرژانتین در فینال شود.

گل دوم این بازی را کولو موانی، ستاره 24 ساله تیم آینتراخت، در کمتر از یک دقیقه بعد از ورودش به زمین به ثمر رساند تا تعویض طلایی دیده دشان لقب بگیرد.

او در مورد احساسش در خصوص این اتفاق گفت:" نمی‌توانستم رویایی بهتر از این داشته باشم که امشب به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوم و مستقیماً گل بزنم و به لطف هم تیمی‌هایم که کمک کردند به فینال جام جهانی برسیم."

او در ادامه گفت:" ما با یک بازی منطقی به دیدار فینال جام جهانی راه پیدا کردیم زیرا در طول بازی کارهای لازم را انجام دادیم و در حمله نیز خوب کار کردیم و معتقدم گل دومی که زدم خیال طرفداران ما را راحت کرد."

1780531

موانی در مورد عملکرد فوق‌العاده فرانسه در فاز دفاعی هم گفت:" بله، ما مقابل مراکش کار دفاعی فوق العاده ای انجام دادیم به طوری که گلی دریافت نکردیم و با نگه داشتن دروازه خود موفق شدیم. احساس من؟ قطعا حس زیبایی ناشی از برد و صعود به دیدار نهایی جام جهانی است."

گفتنی است موانی سومین گل سریع جام جهانی برای یک بازیکن تعویضی را تنها 44 ثانیه بعد از حضورش در زمین به جای عثمان دمبله، وارد دروازه مراکش کرد.

دیدگاه‌ها