کد خبر : 1859306 | 24 آذر 1401 ساعت 09:52 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزینه عجیب کروس برای جانشینی فلیک در آلمان

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که پر مرته‌ساکر باید جانشین هانسی فلیک در تیم ملی آلمان شود.

گزینه عجیب کروس برای جانشینی فلیک در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان پس از حذف زودهنگام در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با شرایط بسیار دشواری روبرو شد.
این دومین بار متوالی بود که این تیم در مرحله گروهی جام جهانی حذف می‌شد و پیش از این نیز در جام جهانی 2018 روسیه چنین اتفاقی را تجربه کرده بود و همین باعث شد که انتقادهای بسیاری خصوصا از مدیریت فوتبال این کشور صورت بگیرد. 
گمانه‌زنی‌ها درباره ادامه حضور یا جدایی فلیک از تیم ملی آلمان تا چند روز ادامه داشت اما در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت که تا پایان مهلت قرارداد این مربی تا یورو 2024 به همکاری با او ادامه دهد. با این حال، کروس گزینه خاصی را برای جانشینی فلیک در نظر دارد. 

1274220

این ستاره سابق تیم ملی آلمان در گفتگو با پادکست Einfach mal Luppen اظهار داشت:« مرته‌ساکر واقعا شخصیت بزرگی دارد. او از آن دسته افرادی است که قدرت زیادی دارد و می‌تواند تیم را در دست بگیرد و از سوی دیگر، می‌تواند به خوبی ارتباطی دوستانه با بازیکنان برقرار کند.»
کروسی با اشاره به جایگاه سابق این بازیکن در این تیم اضافه کرد:« مرته‌ساکر بسیار بسیار حرفه‌ای است و می‌تواند این اطمینان خاطر را به ما بدهد که بار دیگر رابطه بسیار نزدیکی بین هواداران و تیم ملی ایجاد خواهد کرد.»
مرتاساکر در حال حاضر در آکادمی باشگاه آرسنال مشغول به کار است و هواداران نیز علاقه زیادی به حضور دوباره او در تیم ملی آلمان دارند.

دیدگاه‌ها