کد خبر : 1859310 | 24 آذر 1401 ساعت 10:03 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

تو از تورام و پاوارد هم بهتری (عکس)

در نیمه‌نهایی دود از کنده بلند شد!

شب گذشته فرانسه با ارائه نمایشی فوق‌العاده در خط دفاعی، توانست اولین کلین شیت خود در این رقابت‌ها را ثبت کند.

در نیمه‌نهایی دود از کنده بلند شد!

به گزارش ورزش سه، بازیکنان فرانسه در این تورنمنت با مصدومیت‌های زیادی رو به رو شدند اما در سمت راست خط دفاعی این تیم خبری از مصدومیت نبود. بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ در بازی اول مقابل استرالیا در ترکیب اصلی قرار گرفت اما به یکباره بعد از این بازی او از ترکیب خارج و به نیمکت تبعید شد. دلیل این اتفاق ساعاتی قبل از بازی با مراکش فاش و مشخص شد پاوارد در حین بازی با استرالیا از دستورات دشان سرپیچی کرده و بدون اجازه او اقدام به نفوذ از جناح راست کرده است.

از بازی بعد دشان به ژول کنده، مدافع میانی بارسلونا اعتماد کرد و او را در پست دفاع راست به کار گرفت. اعتمادی که یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد اما کنده توانست با ارائه نمایش‌های درخشان همه تردیدها را از بین ببرد.

کنده اعتقاد داشت راه زیادی در پیش دارد و دوست دارد به سطح لیلیان تورام و بنجامین پاوارد در این پست برسد. اتفاقی که به نظر می‌رسد شب گذشته تا حدود زیادی رخ داد و او یکی از عوامل اصلی کلین شیت تیمش مقابل مراکش محسوب می‌شد.

1780612

در آخرین ثانیه‌های بازی مراکشی‌ها با تمام نفرات خود روی دروازه فرانسه فشار آوردند تا حداقل یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما آخرین ضربه حمدالله را هم کنده وقتی لوریس هم تسلیم شده بود توانست از روی خط دروازه دور کند تا فرانسه با کلین شیت به آرژانتین برسد.

دیدگاه‌ها