کد خبر : 1859311 | 24 آذر 1401 ساعت 10:23 | 52.1K بازدید | 19 دیدگاه

ستاره واقعی جام جهانی: رفتار فوق‌العاده ستاره مراکش

حکیم زیاش، ستاره مراکش در جام جهانی، حتی یک دلار از دستمزد حضورش در این تورنمنت را به جیب نمی زند.

ستاره واقعی جام جهانی: رفتار فوق‌العاده ستاره مراکش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش عملکردی فراتر از تصور در جام جهانی داشت و در نهایت با حضور در نیمه نهایی، شب گذشته در دیداری نزدیک مقابل فرانسه از رسیدن به فینال باز ماند. آنها در این مسیر موفق به حذف مدعیانی چون اسپانیا و پرتغال شده و نام خود را در تاریخ این تورنمنت ثبت کردند. حکیم زیاش، مشهورترین ستاره این تیم نمایش بسیار خوبی در این تورنمنت داشته و نقش مهمی در این دستاورد بزرگ ایفا کرد، اما حالا فاش شده که او خارج از میدان نیز رفتاری فوق العاده دارد.

1766347

حکیم زیاش 29 ساله اولین بار در سال 2015 برای مراکش بازی کرد و از آن زمان تاکنون او حتی یک دلار از دستمزد و پاداش خود در رده ملی را نیز برای خود نگه نداشته است. ستاره چلسی همه پاداش خود در سال های اخیر را به خیریه ها و اعضای کادرفنی مراکش داده و حالا نیز قرار است 262 هزار پوند پاداش بابت راهیابی مراکش به نیمه نهایی جام جهانی را مردم فقیر کشورش اهدا کند.

جالب اینجاست حکیم زیاش هر بار که به تیم ملی کشورش دعوت می شود، یک هواپیمای شخصی کرایه کرده و در مسیر لندن به آفریقا، تعدادی از هم تیمی هایش را نیز رایگان به مقصد می برد. این بازیکن همچنین در سال های اخیر بارها به باشگاه های فوتبال آماتور و بیمارستان های مراکش کمک مالی کرده و به نظر اصلا گذشته خود را فراموش نکرد.

دیدگاه‌ها