کد خبر : 1859315 | 24 آذر 1401 ساعت 10:55 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

ارتش یک نفره تئو علیه زوج مخوف مراکش (عکس)

مصدومیتی که به نفع دشان شد!

تئو هرناندز توانست شب گذشته علاوه بر گلزنی در بخش‌های دفاعی هم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه دهد و زمینه‌ساز پیروزی تیمش باشد.

مصدومیتی که به نفع دشان شد!

به گزارش "ورزش سه"، پست اصلی برادران هرناندز دفاع چپ است اما لوکاس قابلیت بازی در دفاع میانی را هم دارد و پیش از آغاز جام تصور می‌شد با توجه به فصل درخشانی که تئو سپری کرده، او انتخاب اول دشان برای پست دفاع چپ باشد اما سرمربی فرانسه نشان داد به لوکاس علاقه بیشتری دارد.

لوکاس در بازی مقابل استرالیا در ترکیب اصلی قرار گرفت اما پس از گذشت تقریبا ۲۰ دقیقه با مصدومیتی شدید از ناحیه رباط صلیبی از زمین خارج شد و جای خود را به برادرش داد. لوکاس در بایرن هم شرایط خوبی را سپری نکرد تا با این مصدومیت، سال ۲۰۲۲ به غم‌انگیزترین شکل ممکن برای او به پایان برسد.

اما تئو اجازه نداد دشان دغدغه‌ای بابت نبود حضور برادرش داشته باشد و از دقیقه نخست حضورش در زمین برای فرانسه نمایش درخشانی داشت و توانست همان نسخه تئوی دوست داشتنی میلانی‌ها را ارائه دهد. او در تمام بازی‌های فرانسه به زمین رفت و اعتماد دشان را جلب کرد و شب گذشته بهترین عملکرد خودش را ثبت کرد.

تئو توانست اولین گل فرانسه را به زیبایی وارد دروازه مراکش کند و بالاخره دروازه یاسین بونو را در این جام توسط یک غیر خودی باز کند. اما اوج کار تئو معطوف به این گل نشد و این بازیکن توانست زوج مخوف سمت راست مراکش را یک تنه از کار بیاندازد.

1780632

ولید الرکراکی در این جام برای گلزنی حساب ویژه‌ای روی زوج‌سازی اشرف حکیمی و حکیم زیش در این جام باز کرده بود اما شب گذشته تئو به تنهایی بارها و بارها مانع حرکت‌های تکنیکی این زوج خطرناک شد و اجازه نداد مراکش با این دو فوق ستاره‌اش آسیبی به دروازه لوریس وارد کند. اتفاقی که در آستانه بازی مقابل آرژانتین برای دشان دلگرم کننده بود تا او خیالش از بابت دفاع چپ تیمش در فینال راحت باشد.

دیدگاه‌ها