کد خبر : 1859318 | 24 آذر 1401 ساعت 11:05 | 48.8K بازدید | 5 دیدگاه

ژاوی: متاسفم که خامس به رئال مادرید رفت

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید دوست داشت خامس رودریگز را در ترکیب این تیم ببیند.

ژاوی: متاسفم که خامس به رئال مادرید رفت

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز پس از درخشش در جام جهانی 2014 به رئال مادرید پیوست و شش سال در این تیم حضور داشت. 
هرچند درخشش او در سال‌های پایانی حضورش در سانتیاگو برنابئو به شکل قابل توجهی کاهش یافته بود اما بسیاری از فوتبال‌دوستان خاطرات خوبی از نمایش‌های تماشایی این بازیکن با پیراهن این تیم در مستطیل سبز دارند، این در حالی است که کارشناسان معتقد هستند او نتوانست در رئال به نقطه اوج خودش برسد. 
حالا ژاوی که در آن زمان ستاره بارسلونا در خط میانی بود مدعی شده که همیشه دوست داشت این بازیکن در کنار او با پیراهن این تیم به میدان برود، آرزویی که در نهایت محقق نشد. 

1499330

سرمربی بارسلونا در گفتگو با مارکا در این باره اظهار داشت:« من واقعا متاسفم که خامس رودریگز به رئال مادرید ملحق شد و برای بارسلونا بازی نکرد. او همیشه کیفیت بسیاری را در زمین به نمایش می‌گذاشت.»
ژاوی با تمجید از ویژگی‌های این بازیکن اضافه کرد:« خامس استعدادی باورنکردنی داشت. او می‌توانست در هر دیداری تعیین کننده ظاهر شود. پای چپ او واقعا قدرتمند بود و می‌توانست گل‌های تماشایی از فاصله نزدیک یا از راه دور به ثمر برساند.»
خامس در طول دوران حضورش در رئال مادرید موفق شد دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لالیگا را به دست آورد و در سال 2020 از این باشگاه جدا شد.

دیدگاه‌ها