کد خبر : 1859337 | 24 آذر 1401 ساعت 12:27 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

توصیه فریدل به مدافع ملی‌پوش منچستر

مگوایر این هواداران ناسپاس را ترک کن!

گلر سابق تیم ملی امریکا معتقد است مدافع منچستری تیم ملی انگلیس باید این تیم را به خاطر توهین هوادارانش ترک کند.

مگوایر این هواداران ناسپاس را ترک کن!

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر از زمان انتقال 80 میلیون پوندی‌اش از لسترسیتی در سال 2019، دوره پرتلاطمی را در تئاتر رؤیاها سپری کرده است. این بازیکن 29 ساله در سال‌های اخیر مورد انتقادهای زیادی قرارگرفته و جایگاه خود را در تیم تحت رهبری اریک تن هاگ در اوایل سال جاری ازدست‌داده است.

او علی رغم مشکلاتی که در منچستریونایتد داشت، در طول مسابقات جام جهانی قطر برای انگلیس بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و به سه شیرها کمک کرد تا قبل از حذف توسط فرانسه به مرحله یک‌چهارم نهایی برسند.

مگوایر امیدوار است با از سرگیری لیگ برتر در 26 دسامبر، جایگاه خود را در تیم یونایتد پس بگیرد، اما فریدل معتقد است که او باید به‌طورکلی به دنبال ترک اولدترافورد باشد.
فریدل دروازه بان سابق ایالات‌متحده آمریکا در همین رابطه گفت:

" گفتن اینکه هری مگوایر باید چه کند واقعاً دشوار است. من فکر می‌کنم دلایل زیادی وجود دارد مبنی بر این‌که او باید منچستر را ترک کند.
قبل از هر چیز، قبول کنید که او در زمان حضورش در منچستر بیش‌ازحد معمول از طرف رسانه و هواداران منچستر مورد توهین و اهانت قرار می‌گرفت
هری مگوایرمدافع بسیار خوبی است و ما اخیرا کیفیت او را در جام جهانی دیدیم که مقابل بهترین های جهان چطور بازی می کرد.

1707573

فریدل درادامه افزود:
من هری مگوایر را به عنوان یک مدافع تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد می شناسم و هیچوقت  با او صحبتی نداشتم و طبیعتا شناخت او از من نیز به عنوان یک دروازه بانی است که در گذشته در تیم های انگلیسی بازی می کردم
من واقعا نمی‌دانم چرا منفی‌گری علیه او اینقدر شخصی شد. به همین دلیل، می‌توانم بفهمم که چرا او ممکن است بخواهد به جای دیگری برود و شروعی کاملاً جدید داشته باشد و سپس به کیفیت بسیار خوبی که دارد ادامه دهد.

دیدگاه‌ها