کد خبر : 1859342 | 24 آذر 1401 ساعت 12:49 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد ضعیف جاد ترامپ در اسنوکر

مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.

عملکرد ضعیف جاد ترامپ در اسنوکر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از یورواسپورت، جاد ترامپ مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد خوبی نداشته و تنها موفق به کسب یک عنوان رنکینگ شده است. نفر اول سابق جهان در مسابقات آزاد انگلیس در خصوص عملکرد خود گفت: تلاش برای حفظ این انگیزه سخت است.

 رونی اُ سالیوان ۴۷ ساله به شوخی به او گفت که که وقتی بزرگتر می شوید، حفظ انگیزه سخت‌تر خواهد بود. ستاره اسنوکر جهان ادامه داد: جاد ترامپ باید تا ۴۷ سالگی صبر کند!

ترامپ پس از قهرمانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹، چندین سال در صدر جهان قرار داشت. با این حال، سطح ترامپ در ۱۸ ماه گذشته کاهش یافته است. او فصل گذشته فقط یک تورنمنت رده بندی را برد و امسال هنوز جامی را بالای سر نبرده است.

ترامپ ۳۳ ساله گفت: تلاش برای حفظ انگیزه سخت است. شما نمی توانید آن را در کل دوران حرفه خود حفظ کنید و نمی توانید قهرمانی خود را هر سال تکرار کنید. اگر هر سال در دو یا سه جام برنده شوید یعنی عملکرد خوبی دارید.

اُ سالیوان که نفر یک جهان است و اوایل امسال هفتمین عنوان جهانی خود را به دست آورد، به ترامپ به شوخی گفت: صبر کن تا ۴۷ ساله شوی!

ترامپ در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای اعتماد به نفسش افتاده است؟ گفت: هر بار که بازی می‌کنم و برنده نمی‌شوم اعتماد خود را از دست می‌دهم. 

دیدگاه‌ها