کد خبر : 1859345 | 24 آذر 1401 ساعت 13:09 | 106.7K بازدید | 34 دیدگاه

واکنش امباپه به رویارویی با مسی: حتی نایستاد!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، حاضر نشد به سوال خبرنگاران درباره رویارویی با لیونل مسی پاسخ دهد.

واکنش امباپه به رویارویی با مسی: حتی نایستاد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
این پیروزی به این معناست که شاگردان دیدیه دشان باید روز یکشنبه در دیدار فینال جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی آرژانتین برود تا تکلیف قهرمان این رقابت‌ها روشن شود.
این یکی از جذاب‌ترین دیدارهای برگزار شده در قطر خواهد بود، چرا که فرانسه به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است و آرژانتین نیز امیدوار است که در آخرین روز مسی در این رقابت‌ها بتواند با جام به خانه برود.
این بازی همچنین تقابل امباپه و مسی نیز خواهد بود، دو بازیکنی که در پاری سن ژرمن با یکدیگر هم تیمی هستند و حالا باید برای کسب ارزشمندترین جام در رقابت‌های فوتبالی روبروی یکدیگر بایستند.
امباپه پس از پایان بازی برابر مراکش بدون صحبت با رسانه‌ها در حال خروج از ورزشگاه بود اما در میکسدزون با سوالی از سوی یکی از خبرنگاران درباره تقابل با مسی مواجه شد. او هیچ پاسخی به این سوال نداد و تنها چشم‌هایش را کمی تنگ کرد، لبخند زد و بدون این که حتی سرعتش را کم کند و لحظه‌ای بایستد به مسیرش ادامه داد.

1777375

دیدگاه‌ها