کد خبر : 1859351 | 24 آذر 1401 ساعت 13:30 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

مسعود شجاعی، با انگیزه در سن 38 سالگی

مسعود شجاعی اگر چه این فصل کمتر در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمده است اما هم چنان یکی از بازیکنان آماده تیم مازنی بشمار می رود.

مسعود شجاعی، با انگیزه در سن 38 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در مصاف دوستانه نساجی مازندران با تیم نوجوانان ایران در کمپ تیم های ملی مسعود شجاعی با یک ضربه زیبا دروازه تیم نوجوانان را باز کرد و در ادامه کریم اسلامی هم گل زد تا تیم نساجی در این بازی دوستانه دو بر صفر برنده شود.

مسعود شجاعی در سن 38 سالگی هم چنان موثر و با انگیزه فوتبال می کند و مشخص شد بی دلیل نیست که هنوز با خداحافظی از فوتبال کنار نیامده است. او فصل گذشته و بعد از جدایی ساکت الهامی از نساجی حاضر نشد، سرمربیگری موقت تیم نساجی را قبول کند چون می خواست به بازی ادامه دهد. اینکه مسعود شجاعی چه زمانی تصمیم به آویزان کردن کفش ها خواهد گرفت، مشخص نیست اما آنچه که از شواهد امر پیداست او می خواهد هم چنان در ترکیب نساجی در لیگ برتر به میدان بیاید و شاید با این نمایش در شروع دوباره لیگ برتر مسعود شجاعی تبدیل به یکی از مهره های اصلی حمید مطهری شود.

1780705

جدا از ضربات فنی خوبی که او در جریان بازی می زند، پاس های خوبی می دهد که منجر به موقعیت گل می شود و اگر همانند دوران حضور در تراکتور در نساجی هم یکی از بازیکنان به جای مسعود شجاعی بیشتر بدود این بازیکن قادر است با تکیه بر تجربیات خود به حملات نساجی جهت بدهد یا آنها را تبدیل به گل کند.

دیدگاه‌ها