کد خبر : 1859431 | 24 آذر 1401 ساعت 22:29 | 47.8K بازدید | 22 دیدگاه

دروازه‌بان سابق برزیل:

به عنوان برزیلی مجبورم از فرانسه حمایت کنم

ژولیو سزار، دروازه‌بان سابق برزیل، می‌گوید در فینال جام جهانی قطر هوادار فرانسه خواهد بود چرا که به عنوان یک برزیلی نمی‌تواند از آرژانتین طرفداری کند.

به عنوان برزیلی مجبورم از فرانسه حمایت کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود آرژانتین و فرانسه به فینال جام جهانی 2022 قطر تمام نگاه‌ها به بازی بزرگی دوخته شده که روز یکشنبه بین این دو تیم برگزار می‌شود تا این دوره از جام جهانی هم قهرمانش را بشناسد.

بسیاری از ستاره‌های فعلی و گذشته فوتبال در آستانه این فینال با سوال خبرنگارانی مواجه می‌شوند که از آنها می‌پرسند بین فرانسه و آرژانتین طرفدار کدام تیم هستند و ترجیح می‌دهند کدام را در کسوت قهرمانی ببینند.

ژولیو سزار، دروازه‌بان سابق تیم ملی برزیل، در مواجهه با این سوال لبخند زده و گفت به دلیل رقابت سنتی بین دو کشور همسایه برزیل و آرژانتین نمی‌تواند هوادار آرژانتین باشد و در نتیجه امیدوار است فرانسه را به عنوان قهرمان جام ببیند.

1780910

سنگربان سابق برزیل که این روزها 43ساله است و در روزهای گذشته در مسابقه نمایشی‌ای که در قطر بین ستاره‌های سابق دنیای فوتبال و کارگران شاغل در قطر برگزار شده بود به میدان رفت، گفت:" به عنوان یک برزیلی باید از فرانسه حمایت کنم".

ژولیو سزار در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من عاشق مسی هستم. او بازیکنی استثنایی و بی‌نظیر است و از دیدن او در زمین لذت می‌برم. ولی بین آرژانتین و برزیل یک رقابت تاریخی و به نظر من سالم وجود دارد. اگر برزیل به فینال رسیده بود شک نداشتم آرژانتینی ها از رقیب ما حمایت می‌کردند. ما هم در حال حاضر ریا نمی‌کنیم و حقیقت را می‌گوییم".

1780911

این صحبت‌های سنگربان سابق برزیلی در حالی مطرح می‌شود که فوتبال برزیل از فرانسه هم خاطرات تلخی دارد. برزیلی‌ها در نیمه‌نهایی جام جهانی 1986 مقابل فرانسه شکست خوردند و در دو فینال 1998 و 2006 هم با شکست مقابل خروس‌ها از رسیدن به جام بازماندند. ولی رقابت تاریخی بین آنها و آرژانتین آنقدر ریشه‌دار است که ظاهرا برزیلی‌ها حاضرند فرانسه را به آرژانتینی‌ها ترجیح بدهند.

دیدگاه‌ها