کد خبر : 1859444 | 25 آذر 1401 ساعت 01:35 | 31.4K بازدید | 14 دیدگاه

آنتونیو والنسیا:

نحوه جدایی رونالدو از یونایتد خیلی بد بود

آنتونیو والنسیا، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از نحوه جدایی کریس رونالدو از این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.

نحوه جدایی رونالدو از یونایتد خیلی بد بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که در تابستان 2021 به منچستریونایتد برگشت، با حضور اریک تن هاخ در الدترافورد، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد و بعد از مصاحبه تندی که علیه این مربی هلندی انجام داد، پیش از جام جهانی با توافق دوجانبه از این باشگاه جدا شد.
این درحالی است که او از زمان ترک منچستریونایتد در سال 2009، بارها از علاقه قلبی اش به این باشگاه صحبت کرده بود و گفته بود که دوست دارد با پیراهن شیاطین سرخ از فوتبال خداحافظی کند اما شرایط در بازگشت او آنطور که دوست داشت پیش نرفت و این باعث ناراحتی آنتونیو والنسیا، مدافع راست سابق منچستریونایتد، هم شد.

1766013

این ملی پوش سابق اکوادوری در یادداشتی برای سایت اتلتیک نوشت:"خیلی بد بود که کریس رونالدو به این شکل از منچستریونایتد جدا شد. بازیکنی مانند او باید باشگاه را در حالی ترک کند که در ورزشگاه پر از تماشاگر، با تشویق هواداران از زمین چمن خارج شود. هواداران او را دوست داشتند.
مصاحبه ای که او انجام داد، جالب نبود. او برای زدن آن حرف ها دلایل خودش را داشت اما من از نحوه جدایی او احساس خیلی بدی دارم. ناراحت کننده بود. امیدوارم در باشگاه جدیدش همه چیز خوب پیش برود. برای رونالدو فقط بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."
والنسیا در همان تابستانی به منچستریونایتد پیوست که رونالدو این باشگاه را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و این دو بازیکن هرگز در کنار هم برای شیاطین سرخ بازی نکردند.
 

دیدگاه‌ها