کد خبر : 1859447 | 25 آذر 1401 ساعت 08:03 | 46.1K بازدید | 7 دیدگاه

معضل بزرگ فرانسه در آستانه دیدار فینال

آنفولانزای شتری، خطرناک‌تر از لیونل مسی!

شیوع نوعی از ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فرانسه، نگرانی زیادی را در آستانه دیدار فینال ایجاد کرده است.

 آنفولانزای شتری، خطرناک‌تر از لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، شیوع آنفولانزای شتری یا MERS-CoV در اردوی تیم ملی فرانسه، نگرانی زیادی در آستانه دیدار فینال جام جهانی برای اعضای این تیم ایجاد کرده است. دیدیه دشان به هیچ عنوان دوست ندارد که تعداد مبتلایان به این ویروس در تیمش بیشتر شود. در حال حاضر ابتلای سه نفر به آنفولانزا تایید شده است.

رسانه های آرژانتینی کومان، رابیو و اوپامکامو را سه بازیکن فرانسوی مبتلا به آنفولانزا در اردوی تیم ملی فرانسه اعلام کردند. طبق اخبار دریافتی از اردوی فرانسه، قرنطینه افراد مبتلا و آنهایی که مشکوک به ابتلا هستند، با حساسیت بالاتری صورت می گیرد تا ویروس خطرناک آنفولانزای شتری بیش از این، بازیکنان را درگیر خود نکند.

فرانسه در غیاب اوپامکامو و رابیو که بازی با مراکش را در نیمه نهایی به دلیل ابتلا به آنفولانزا از دست دادند، از سد حریف خود گذشت و فینالیست شد و حالا در شرایطی که این بازیکنان کم کم در حال بهبودی هستند، خبر ابتلای کومان، این نگرانی را به وجود آورده که شاید ویروس ناخوانده، میهمان بدن دیگر ستاره‌‌های تیم در آستانه بازی فینال شود.

دشان با تایید اینکه بیماری کومان با تب شدید شروع و اینک به اوج رسیده، این اطمینان را داد که مسئولان تیم ملی فرانسه در تلاش هستند تا از شیوع ویروس در بین دیگر اعضا جلوگیری کنند. قرار گرفتن دائمی در معرض تهویه مطبوع و تغییرات دمایی که در قطر به یک مشکل جدی برای بازیکنان تبدیل شده، حالا باعث شیوع این نوع از آنفولانزا شد که سازمان بهداشت جهانی پیش از شروع جام نسبت به آن هشدار داده بود و با علائمی مانند تب، سرفه، اسهال و استفراغ همراه است.

با توجه به شرایطی فوق، فرانسوی ها علاوه بر تمرین و تلاش برای مبارزه با آرژانتین در فینال، باید بخشی از تمرکز و انرژی خود را نیز صرف مقابله با بیماری کنند که در صورت ابتلای دیگر بازیکنان با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. مشکلاتی که ویروس یاد شده در فرد مبتلا ایجاد می کند به گونه‌ای است که حداقل تا چند روز نمی توان از او انتظار عملکرد کامل را داشت و این یک خطر جدی برای خروس ها در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار فینال است.

دیدگاه‌ها