کد خبر : 1859465 | 25 آذر 1401 ساعت 10:41 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

یورانوویچ و توجه غول‌های اروپایی

زندگی جدید مدافع راستی که خطا نمی‌کرد

به گفته رسانه های مختلف اسپانیایی از جمله استادیو دپورتیوو، یوسیپ یورانوویچ، مدافع راست تیم سلتیک و کرواسی مورد توجه باشگاه‌های لالیگا قرار گرفته است.

زندگی جدید مدافع راستی که خطا نمی‌کرد

به گزارش ورزش سه، یورانوویچ با کرواسی به نیمه‌نهایی جام‌جهانی رسید و پس از چند بازی چشمگیر در قطر، اکنون چندین باشگاه لالیگا پیگیر وضعیت او هستند و این مدافع راست مورد توجه اتلتیکو مادرید و بارسلونا قرار گرفته است.

یورانوویچ در 27 سالگی در اوج پختگی دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و هم اتلتیکو مادرید و هم بارسلونا می‌توانند در پست دفاع راست از او بهره ببرند. نه هکتور بلرین و نه سرجی روبرتو نتوانستند نظر ژاوی هرناندز را جلب کنند و این سرمربی اغلب ترجیح می‌دهد از مدافعان میانی خود یعنی ژول کنده و رونالد آرائوخو در این پست استفاده کند. با این حال، گزارش شده است که برای اینکه بارسا بتواند اقدامی برای جذب مدافع کروات انجام دهد، ابتدا باید بفهمد که آیا لالیگا به آنها اجازه انتقال دیگری را می‌دهد یا خیر.

1780991
رکورد یورانوویچ نبرد با ستاره‌های آرژانتین، برزیل و بلژیک با ثبت حداقل خطا روی آنهاست.

هر چند این انتقال برای هیچ یک از دو باشگاه اسپانیایی در اولویت نیست. بارسلونا بازیکنان دیگری مانند خوان فویث را برای این پست هدف قرار داده است، در حالی که اتلتیکو، علاوه بر ناهوئل مولینا، ملی پوش آرژانتینی، می‌تواند مارکوس یورنته را نیز در آنجا بازی دهد. یورانوویچ تا سال 2026 با سلتیک قرارداد دارد. تیم اسکاتلندی او را در تابستان 2021 به مبلغ 3 میلیون یورو از لژیا ورشو خرید.

دیدگاه‌ها