کد خبر : 1859469 | 25 آذر 1401 ساعت 10:48 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

دروگبا: فرانسه برتری کلیدی نسبت به آرژانتین دارد

دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی، معقتد است که تجربه فرانسه در فینال 2018 به کمک این تیم خواهد آمد.

دروگبا: فرانسه برتری کلیدی نسبت به آرژانتین دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه روز یکشنبه در دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر باید روبروی تیم ملی آرژانتین قرار بگیرد. 
شاگردان دیدیه دشان امیدوار هستند که بتوانند برای دومین دوره متوالی موفق به فتح این جام ارزشمند شوند تا پس از سال‌ها به اولین تیمی تبدیل شوند که در دو دوره متوالی این جام را به خانه برده است.
از سوی دیگر، بسیاری از فوتبال‌دوستان امیدوار هستند که لیونل مسی با قهرمانی در این جام بتواند ویترین افتخاراتش را تکمیل کند اما دروگبا معتقد است که تجربه فرانسه از فینال دوره قبلی باعث برتری این تیم خواهد بود. 

1780471

او در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت در این باره اظهار داشت:« فرانسه برتری کلیدی تجربه حضور در فینال و کسب جام قهرمانی در جام جهانی چهار سال قبل را دارد که نکته بسیار مهمی است. آنها می‌دانند چطور باید این فشار را مدیریت کنند اما بازیکنان جدیدی هم دارند که این شرایط برای آنها جدید است.  شاید این اولین بار باشد که برابر مسی بازی می‌کنند و این هم فشار مضاعفی است.»
این ستاره سابق ساحل عاج درباره برنامه آرژانتین برای توقف فرانسه گفت:« آنها تیمی بسیار هجومی هستند اما در عین حال اجازه بازی به کیلیان امباپه نخواهند داد. آنها تلاش خواهند کرد که او را از دروازه دور نگه دارند چون می‌دانند ستاره اصلی فرانسه است اما مهار اورلین شوامنی، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله هم برای آنها دشوار خواهد بود.»
 

دیدگاه‌ها