کد خبر : 1859488 | 25 آذر 1401 ساعت 12:32 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

کار غول‌های اروپایی سخت شد؛

بند فسخ گواردیول ۱۱۲ میلیون یورو است

جوسکو گواردیول، مدافع تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیش بند آزادسازی 112 میلیون یورویی دارد.

بند فسخ گواردیول ۱۱۲ میلیون یورو است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی تا جمع چهار تیم پایانی جام جهانی بالا آمد اما در دیدار نیمه نهایی زور شاگردان زلاتکو دالیچ به لیونل مسی و یارانش در تیم ملی آرژانتین نرسید. در نتیجه کرواسی حالا باید برای کسب عنوان سومی جام جهانی به مصاف مراکش برود.

یکی از درخشان ترین ستاره های تیم ملی کرواسی و پدیده بی‌چون و چرای این تیم در جام جهانی کسی نبود جز جوسکو گواردیول؛ بازیکن پر قدرتی که در طول رقابت‌های جام جهانی نفوذناپذیر ظاهر شد و نوید ظهور یک مدافع فوق العاده را به دنیای فوتبال داد.

با توجه به این درخشش در جام جهانی گواردیول در حال حاضر يكی از مورد‌توجه‌ترين مدافعان اروپاست و باشگاه‌های زيادی به دنبال امضای قرارداد با او هستند. دو غول اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا به همراه بایرن مونیخ که خود را آماده دیدار با ایجنت او می‌کنند، از مشتریان گواردیول محسوب می‌شود. این در حالیست که اخیراً گفته شد منچستر یونایتد نیز به کورس رقابت برای جذب این ستاره کروات و تنها 20 ساله اضافه شده است.

در همین راستا نشریه بیلد آلمان گزارشی درباره گواردیول منتشر کرده و مدعی شده که این ستاره باشگاه لایپزیش بند فسخ 112 میلیون یورویی دارد. درواقع هر باشگاهی که بخواهد این مدافع کروات را به خدمت بگیرد باید این پول را به لایپزیش بپردازد، در غیر اینصورت بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه آلمانی راضی به فروش پدیده جوان خود شود.

دیدگاه‌ها