کد خبر : 1859496 | 25 آذر 1401 ساعت 13:23 | 23.9K بازدید | 3 دیدگاه

اتفاق تاریخی در رادیوی آلمان

رونمایی از اولین کارشناس زن فینال جام جهانی

برای اولین بار در تاریخ، یک زن، کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.

رونمایی از اولین کارشناس زن فینال جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه دو تیم آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند؛ تقابل سوپراستارهایی نظیر کیلیان امباپه و لیونل مسی که قرار است جولیا متزنر 48 ساله این جدال را در رادیو NDR آلمان کارشناسی کند.

در واقع متزنر به اولین زن تاریخ تبدیل می شود که وظیفه کارشناسی فینال جام جهانی در رادیو آلمان به او داده می‌شود. او در این باره به کیکر گفت: "برای من فینال جام جهانی مانند بازیکنان حاضر در زمین است. یک اتفاق مهم حرفه‌ای و یک چیز بسیار بزرگ. این برای من مثل یک جایزه و مدرک اعتماد است."

البته متزنر سال گذشته چند رقابت مهم از جمله فینال یورو را کارشناسی کرد. علاوه بر این بسیاری از شنوندگان صدای او را به واسطه کنفرانس معروف بوندسلیگا می شناسند. او از سال 2007 به NDR آمد و در این مدت چند رقابت بسیار مهم را کارشناسی کرد اما قطعاً فینال جام جهانی اوج کارش خواهد بود و از این بابت هم بسیار خوشحال است.

متزنر ادامه داد: "من به عنوان یک روزنامه نگار ورزشی مشتاقانه منتظر این دیدار هستم اما چه خوب که قرار است به عنوان یک کارشناس و فارغ از جنسیت نیز در برنامه حضور داشته باشم‌‌. حالا ما نسبت به همیشه یک قدم جلوتر هستیم و می‌توانم آرامش داشته باشم."

دیدگاه‌ها