کد خبر : 1859498 | 25 آذر 1401 ساعت 13:28 | 18K بازدید | 11 دیدگاه

زانتی: مسی با مارادونا در یک سطح قرار دارد

بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین می گوید که بسیاری از مردم جهان علاقه دارند تا مسی قهرمان جام جهانی شود.

زانتی: مسی با مارادونا در یک سطح قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که آرژانتین خود را برای دیدار فینال جام جهانی آماده می کند، خاویر زانتی اعتقاد دارد که لیونل مسی با دیه‌گو مارادونا همتراز است و رهبری او در جام جهانی 2022، به سبک خود مسی است و نه شخص دیگری.

ال پوپی (لقب زانتی) که به خوبی جایگاه خود را در میان اسطوره های فیفا به دست آورده، شکی ندارد که اکثریت دنیای فوتبال می خواهند مسی قهرمان شود. او می گوید: امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا لئو شایسته آن است و امیدوارم آرژانتین بتواند جام جهانی را ببرد.

زانتی در گفتگویی درباره تیم ملی آرژانتین گفت: آنها تعهد بسیار محکمی دارند. من تیم بسیار سازمان یافته ای را می‌بینم که از همان روز اول که پا به این کشور گذاشتند و به قطر آمدند، قصد داشتند به فینال برسند.

او درباره فینال نیز گفت: این مهم ترین بازی است، ما با قهرمان جهان روبرو هستیم، مردم آرژانتین رویای بزرگی دارند. مسی بسیار متمرکز است و بیشتر به یک رهبر تبدیل می شود. سن و پختگی او را وادار می کند تا نه فقط از لحاظ فنی بلکه از حیث شخصیتی نیز تفاوت ایجاد کند. آرژانتین محکم و سازمان یافته است، آنها این را در هر بازی نشان می دهند. من نگران چیزهای زیادی در مورد فرانسه هستم: امباپه، گریزمان، ژیرو، لوریس، رابیو و... آنها بسیار قوی هستند.

1781065

اسطوره اینتر و فوتبال آرژانتین درباره مقایسه سبک رهبری مسی و مارادونا می گوید: مسی در این تورنمنت رهبری "مارادونیایی" ندارد، اما این رهبری مسی است. این مهم است که بتوانید همه اینها را به هم تیمی های خود منتقل کنید. مسی بازیکن بزرگی است، فکر می کنم با دیه‌گو همتراز است و این قضاوت بسته به نتیجه فینال، تغییر نخواهد کرد.

زانتی گفت: من فکر می‌کنم بسیاری از مردم می‌خواهند مسی به خاطر چیزی که در جهان نشان می‌دهد و به دلیل تفسیری که از فوتبال دارد، قهرمان جام جهانی شود. لئو شایسته آن است و بازیکنان تیم ملی آرژانتین نیز تلاش زیادی برای رسیدن به این موضوع انجام می‌دهند. مسی قوی‌ترین بازیکن جهان است و در تیم ملی "او در زمین بازی" و داخل رختکن تفاوت ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها