کد خبر : 1859499 | 25 آذر 1401 ساعت 13:39 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

بیرانوند و حسینی نقش ویژه‌ای در این بازی دارند

عزیزیان: دوست دارم دربی پرگل باشد

دروازه‌بان اسبق استقلال و پرسپولیس خط دروازه را به عنوان نقاط مطمئن هر دو تیم در دربی برشمرد.

عزیزیان: دوست دارم دربی پرگل باشد

به گزارش "ورزش سه"، نود و نهمین قسمت شهرآورد تهران در حالی اکران خواهد شد که مسابقات لیگ حدود یک ماه تعطیل بوده و در این بین مهمترین اتفاق فوتبالی کشور به عملکرد تیم ملی در جام جهانی معطوف می‌شود. اتفاقی که اثراتش متوجه دربی سرخابی‌ها نیز خواهد شد. با این حال سعید عزیزیان که سابقه ایستادن روی خط دروازه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: امیدوارم یک دربی پرگل و تماشاگر پسند را شاهد باشیم.

او که با تاکید بر بی‌طرف بودنش در زمان تماشای دربی در پاسخ به اینکه طرفدار کدام تیم هستید، توضیح داد: من با وجود اینکه سال‌های بیشتری در پرسپولیس بودم اما هر دو تیم را به یک اندازه دوست دارم، خاطرات خوبی در هردو تیم دارم و امیدوارم این دربی پرگل و جذاب از آب دربیاید تا هواداران هردو تیم از دیدن آن لذت ببرند و در نهایت تیمی که زحمت بیشتری کشیده و استحقاقش را دارد پیروز شود.

دروازه‌بان اسبق سرخابی‌های تهران درباره اینکه عملکرد بیرانوند بهتر خواهد بود یا حسینی، عنوان کرد: هردو دروازه‌بان ملی‌پوش و جزو بهترین های ایران هستند، حسینی در سال‌های اخیر اتفاقات و رکوردهای خوبی را به نام خود ثبت کرده و بیرانوند هم که در تیم ملی و پرسپولیس بارها شایستگی هایش را به نمایش گذاشته است. به نظرم اگر قرار باشد دربی کم گلی را شاهد باشیم دلایل اصلی اش همین دو دروازه‌بان قدر هستند.

وی درباره استراتژی دو تیم در این بازی با توجه به شرایطی که در جدول دارند، افزود: به نظرم اولویت هردو تیم نباختن است و با تفکر گل نخوردن وارد میدان می شوند تا حداقل یک امتیاز را از این دیدار دشت کنند و جو هواداری‌شان ملتهب نشود اما به نظرم استقلال در دقایق پایانی میل به هجوم بیشتری خواهد داشت تا عقب‌ماندگی‌اش را جبران کند.

عزیزیان در خصوص اینکه چه نتیجه‌ای برای این بازی پیش‌بینی می‌کند پاسخ داد: امیدوارم هر نتیجه ای که رخ می‌دهد در پایان دیدار هواداران دو تیم از سبک بازی تیم شان راضی باشند و دربی مثل سال‌های قبل کسل کننده نباشد تا همه از تماشای آن لذت ببریم.

دیدگاه‌ها