کد خبر : 1859506 | 25 آذر 1401 ساعت 13:57 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی مقابل گل گهر خواهیم داشت

طهماسبی: سرمربی ما جاه‌طلب و زیاده‌خواه است

دروازه‌بان تیم هوادار پس از یک وقفه نسبتا طولانی در مسابقات لیگ برتر از حال و هوا و روند آماده سازی تیمشان صحبت می کند.

طهماسبی: سرمربی ما جاه‌طلب و زیاده‌خواه است

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار که آخرین مصافش در لیگ برتر با شکست مقابل استقلال سپری شد و پس از آن نیز به بهانه تعطیلی لیگ و شروع مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ همچون دیگر تیم ها روند آماده سازی خود را پیش گرفت، حالا پس از حدود پنجاه روز وقفه باید روز دوشنبه برای برگزاری یک رقابت سنگین مقابل گل گهر به سیرجان سفر کند.

مهرداد طهماسبی دروازه بان باتجربه هوادار درباره برنامه هایی که تیمش در تعطیلات پشت سر گذاشت، به خبرنگار ما گفت: وقفه پیش آمده در لیگ را نمی توان تعطیلی بین فصل نامید و به نوعی دوباره یک پیش فصل چهل پنجاه روزه برای تیم ها رقم خورد. پس از بازی با استقلال که آخرین مصاف ما پیش از تعطیلی لیگ بود حدودا دو هفته استراحت کردیم و پس از آن به صورت تدریجی تمرینات خودمان را از سر گرفتیم. ابتدا وارد تمرینات پرفشار و بدنسازی شدیم و سپس بازی های دوستانه را آغاز کردیم که تاکنون تقریبا پنج الی شش بازی تدارکاتی برگزار کرده ایم.

او ادامه داد: در کل بازی های خوبی برگزار کردیم و آقای الهامی تقریبا از همه نفرات بازی گرفتند و به همین واسطه بچه ها در شرایط بازی هستند. استقلال، مس رفسنجان، مس کرمان و پیکان بازی های دوستانه ما بودند که به نظرم روند خوبی را طی کردیم و تیم محک دوباره ای خورد.

گلر هوادار درباره دیدار با گل گهر سیرجان در هفته دوازدهم بیان کرد: از امروز فاز تمرینی ما وارد بحث بازی با گل گهر می شود. گل گهر تیم بسیار خوب، پرمهره، پولدار و با امکاناتی است و به همین دلیل بازی بسیار حساس و سختی برای ما محسوب می شود. البته ما هم انگیزه های خودمان را داریم و امیدوارم با انجام یک بازی باکیفیت دست پر به تهران باز گردیم.

طهماسبی درباره وضعیت خودش گفت: حقیقتا امسال بنده به دلیل قراردادی که با سایپا داشتم روند انتقالم به هوادار با تاخیر زیادی صورت گرفت. علاوه بر آن به واسطه مصدومیتی که در پایم داشتم پس از یک ماه که از شروع تمرینات می گذشت با شرایط بدنی خیلی بدی اضافه شدم و مسلما آمادگی بازی کردن نداشتم. همین که آماده بازی کردن می‌شدم کرونا گرفتم و پس از آن نیز کمردرد سراغم آمد لذا در کل تا هفته هفتم شرایط خیلی بدی را تجربه کردم و درگیر این مسائل بودم. بعد از رهایی از بند مصدومیت ها و بیماری ها کارم را شروع کردم و حالا نیز برای حضور در ترکیب اصلی صرفا تلاش می کنم زیرا اصولا شخصیت معترضی ندارم. اینکه چه کسی بازی کند تشخیص مربی ها است و من هم به این موضوع احترام می گذارم.

او در پایان افزود: شاید کارشناسان از بیرون هوادار را یک تیم میان جدولی بدانند اما مربی ما همیشه زیاده‌خواه است. علاوه بر سرمربی، بازیکنان و به شخصه خود من هم به این جایگاه قانع نیستیم و دوست داریم شخصیت و جایگاه بهتری نسبت به اذهان عمومی برای باشگاه هوادار رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها