کد خبر : 1859520 | 25 آذر 1401 ساعت 15:45 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال بزرگ در لیگ دسته سوم؛

روایت حمله با چاقو به شاگردان میلاد میداوودی!

این گزارشی از اتفاقات باورنکردنی در لیگ دسته سوم ایران است که میلاد میداوودی آن را روایت می‌کند.

روایت حمله با چاقو به شاگردان میلاد میداوودی!

به گزارش "ورزش سه"، حضور «اتحاد طیبی» در چادگان که به نگین اصفهان مشهور است، قرار بود برای انجام یک مسابقه فوتبال باشد. آنها فکرش را هم نمی‌کردند که با دستان زخمی و سر و صورت آسیب‌دیده به شهرشان بازخواهند گشت اما انگار طرف میزبان و مسئول برگزاری مسابقه، این نگرانی را داشت؛ زمانی که به دستیار میلاد میداوودی گفت: «[به داور] اعتراض نکنید، شما را می‌زنند.»

آنطور که میلاد میداوودی، سرمربی تیم اتحاد طیبی، می‌گوید این جمله‌ای است که در دقیقه ۵ بازی از زبان دبیر هیئت فوتبال خارج شد. وقتی که مربی تیم اتحاد به قضاوت داور معترض بود اما این هشدار را شنید و همین موضوع باعث شد تا میداوودی بازی را نگه دارد.

1781107

بازی حدود یک ساعت تعطیل شد تا اینکه مربیان تیم تاراز چادگان پیش آمدند و گفتند: «اینطور نیست، اشتباه شده.» پس بازیکنان اتحاد به میدان برگشتند و بازی را ادامه دادند و حدود یک نیمه بی دردسر سپری شد تا اینکه تنها ۷ دقیقه پس از شروع نیمه دوم، شعله درگیری‌ها روی سکو بالا گرفت و به مستطیل سبز کشیده و چمن و بازی را یکجا به آتش کشید.

«تماشاگران داخل زمین ریختند و‌ کلا وضعیت خیلی بد شد. یکی از بازیکنان ما را با چاقو زدند و دستش ۶ بخیه خورده.» این جملاتی است که ستاره سابق استقلال و مهاجم پیشین تیم ملی از آن لحظات در ذهن خود دارد.

حمله با چاقو به حمید پوربهشت، باعث شد تا او لحظات دردناکی را در زمین بازی سپری کند. نکته عجیب اینکه میداوودی می‌گوید حتی آمبولانس هم در کنار استادیوم حضور نداشته که بر اساس قوانین، در چنین شرایطی، ناظر بازی نباید اجازه برگزاری بازی را بدهد.

1781106

همین موضوع باعث شد تا انتقال بازیکن مضروب به بیمارستان نجف آباد در ساعت ۱۲ شب انجام شود که در این فاصله بازیکن اتحاد وضعیت نامناسبی را تجربه می‌کرد‌.

بازیکن مصدوم دیگر فردین آذریان است که به گفته شاه در آن عینی، «شدیدا از ناحیه پیشانی» ضربه دیده و هنوز وضعیتش مشخص نیست.

میداوودی البته می‌گوید این اقدام عجیب از سوی تیم اتحاد انجام نشده و طرفداران این تیم بودند که با چاقو و سایر ابزار به بازیکنان اتحاد حمله‌ور شدند و این اتفاقات عجیب را رقم زدند.

این در حالی است که به گفته این ستاره سابق فوتبال خوزستان، ناظر بازی علت درگیری‌ها را هواداران تیم اتحاد دانسته اما میداوودی می‌گوید آنها هیچ هواداری نداشته و با ۲۶ کادر و یک مالک تیم در این بازی حضور یافته بودند.

در نهایت این بازی حساس لیگ دسته سوم در حالی ناتمام ماند که حالا پرونده‌اش در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است؛ از یک سو سرنوشت نتیجه این دیدار باید مشخص شود و از طرف دیگر همه منتظر تصمیمات انضباطی پیرامون حواشی باورنکردنی رخ‌داده در این دیدار خواهند بود.

دیدگاه‌ها