کد خبر : 1859545 | 25 آذر 1401 ساعت 19:23 | 90.2K بازدید | 30 دیدگاه

برای انتخاب تیم جدید

رونالدو تمرین رئال را برای یافتن تیم جدید ترک کرد

کریستیانو رونالدو که در روزهای اخیر در محل تمرین رئال مادرید حضور پیدا کرده بود، راهی امارات شد.

رونالدو تمرین رئال را برای یافتن تیم جدید ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، حضور کریستیانو رونالدو در زمین تمرین باشگاه رئال مادرید، حسابی خبرساز شده بود. اخبار متعددی درباره علاقه بازگشت CR7 به مادرید و با انتقالی قرضی، شنیده می شد اما فوق ستاره پرتغالی تنها برای قرار گرفتن در شرایط بازی، با لوس بلانکوس تمرین کرد.

بر اساس گزارش ها، کریستیانو رونالدو تنها پس از 2 روز حضور در زمین تمرین رئال مادرید، آنجا را ترک کرده است و او اکنون به دبی پرواز کرده تا به دنبال یک باشگاه جدید باشد.

رونالدو 37 ساله این هفته پس از حذف پرتغال از جام جهانی، به پایتخت اسپانیا بازگشت. بازیکن سابق منچستریونایتد به دنبال فسخ قراردادش با شیاطین سرخ، خود را بدون تیم می بیند.

ستاره پرتغالی درخواستی را برای مدیران باشگاه ارسال کرد تا در زمین تمرین والدبباس حضور پیدا کند که سریعا مورد موافقت قرار گرفت. اما به نظر می رسد که رئال هیچ علاقه ای به آغاز حرکت نقل و انتقالاتی برای جذب بهترین گلزن تاریخ خود ندارد.

1776768

رسانه DAZN ادعا می کند که رونالدو اکنون با یک جت خصوصی به دبی رفته است تا برای یافتن تیم جدید خود، مذاکراتش را آغاز کند. گفته می شود که این بازیکن کهنه کار امیدوار است به یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد زیرا او به دنبال کسب افتخار بیشتر در قاره سبز است.

با وجود شایعات ارتباط او با چلسی و بایرن مونیخ، رونالدو هنوز پیشنهادی از یکی از غول های این قاره دریافت نکرده است. در عوض، ملموس ترین پیشنهاد روی میز از خاورمیانه می آید. النصر به رونالدو قرارداد 173 میلیون پوندی در سال پیشنهاد داده که در صورت توافق، او به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل خواهد شد.

آینده بین المللی رونالدو بسیار واضح تر است، زیرا این بازیکن به سران فدراسیون فوتبال پرتغال گفته است که قصد بازنشستگی ندارد و ممکن است پس از برکناری فرناندو سانتوس، با ژوزه مورینیو دیدار مجددی داشته باشد. چرا که سرمربی رم، گزینه اول فدراسیون فوتبال پرتغال است.

دیدگاه‌ها