کد خبر : 1859573 | 25 آذر 1401 ساعت 21:58 | 13.6K بازدید | 16 دیدگاه

دمبله: این فرانسه قوی‌تر از فرانسه 2018 است

عثمان دمبله، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار با آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی برای ستاره‌های حریف ارسال کرد و گفت فرانسوی‌ها به هیچ وجه از قهرمانی کوتاه نخواهند آمد.

دمبله: این فرانسه قوی‌تر از فرانسه 2018 است

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و آرژانتین روز یکشنبه آخرین بازی جام جهانی 2022 قطر را برگزار می‌کنند تا تکلیف قهرمان این دوره از رقابتها مشخص شود. عثمان دمبله، ستاره فرانسه، در آستانه این فینال در یک نشست مطبوعاتی صحبتهایی مطرح کرد که پیامی برای آرژانتین تفسیر شده است.

دمبله به خبرنگاران گفت معتقد است بازیکنانی که امسال در تیم ملی فرانسه حضور دارند تیمی قوی‌تر از قهرمان جام جهانی 2018 ساخته‌اند.

دمبله، ستاره 25ساله بارسلونا، در بازی فینال جام جهانی چهار سال گذشته که بین فرانسه و کرواسی برگزار شد نیمکت‌نشین شد و به میدان نرفت. او که حالا یکی از بازیکنان اصلی تیم دیدیه دشان است می‌گوید تیم فرانسه امسال در قطر قدرتمندتر از فرانسه‌ای است که در روسیه قهرمان دنیا شد.

1781268

این ستاره فرانسوی در صحبتهای خود گفت:" من شباهت‌هایی بین تیم ما و تیم ملی چهار سال پیش فرانسه می‌بینم. شاید در آن دوره بازیکنان دیوانه‌تری داشتیم ولی فضای تیم ملی الان بهتر از آن موقع است. ما در سال 2018 بعد از بیست سال قهرمان دنیا شدیم ولی الان شرایط متفاوتی داریم.

تیم ما الان کمی منسجم‌تر از 2018 است. ما به بهترین شکل ممکن برای این فینال آماده می‌شویم و از نظر ذهنی کاملا آماده‌ایم. پیروزی مقابل آرژانتین ساده نیست. آنها تیم خوبی هستند و بهتر از آرژانتین 2018 به نظر می‌رسند. ما الان نسبت به چهار سال پیش که در نیمه‌نهایی بلژیک را شکست دادیم خوشحال‌تریم".

دیدگاه‌ها