کد خبر : 1859596 | 26 آذر 1401 ساعت 01:44 | 126.5K بازدید | 20 دیدگاه

در فاصله 48 ساعت تا دیدار فرانسه - آرژانتین

پست مبهم بنزما: حضور در فینال منتفی است!

انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.

پست مبهم بنزما: حضور در فینال منتفی است!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به فینال جام جهانی 2022 شاید آنفولانزای شتری، اردوی فرانسه را به شدت تحت الشعاع قرار داده باشد اما قطعا موضوع کریم بنزما، مهمترین موضوع است. هیچ کس، حتی دشان پاسخ روشنی به این سوال نداده است. سرمربی فرانسه دو روز پیش سوالی در این مورد را با بی میلی رد کرده و درخواست سوال بعدی را کرده بود. یک پست مبهم از کریم در این میان توجهات را دوباره به سمت اردوی فرانسه جلب کرده است.

به محض اینکه فرانسه به فینال جام جهانی راه یافت، از دشان در مورد بازگشت احتمالی این بازیکن پرسیده شد و ژست او که با چهره ای خسته و بی حوصله درهم آمیخته شده بود و نمی خواست جواب بدهد، چیزی بیش از یک پاسخ و نشانه بود. به موازات آن، فیفا تایید کرد که بنزما آماده بازی است، او در تمرینات رئال هم شرکت کرد ولی پیشرفتی در مورد موضوع یاد شده شاهد نبودیم و به جای آن نقش ژیرو در تیم پررنگ‌تر می شد. دمبله نیز در پاسخ به سوالی در این خصوص در نشست خبری روز گذشته توپ را به زمین دشان انداخته و گفت: "این چیزی است که باید از سرمربی بپرسید و ما مشکلی از بابت آن نداریم."

1781332

طلسم حضور کریم بنزما در تیم ملی فرانسه از سال ها پیش شروع شد و این مهاجم متهم و در نهایت توسط دادگستری فرانسه به عنوان همدستی در باج گیری از هم تیمی سابق خود، متیو والبوئنا، محکوم شد. این داستان از سال 2015 کلید خورد و بنزما را از آن تیمی که در نهایت قهرمان جام روسیه شد، کنار گذاشت. بنزما در پرونده یاد شده محکوم شده که شش سال پیش در نقش یک واسطه برای چند فرد باج‌گیر سعی کرده است هم‌تیمی سابقش در لیون و تیم ملی فرانسه را متقاعد کند که مبلغ درخواستی باج‌گیرها را بپردازد تا آنها از انتشار یک فیلم خصوصی از والبوئنا خودداری کنند. بنزما در نهایت به یکسال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه محکوم شد.

1781333

این پرونده عجیب و جنجالی باعث دوری پنج ساله بنزما از تیم ملی فرانسه شد اما عملکرد عالی در رئال مادرید او را در یورو 2021 به جمع خروس ها برگرداند. بنزما با فرانسه نتوانست یورو را فتح کند اما امیدوار بود تا پس از دریافت طلا در سال 2022، قهرمانی در جام جهانی قطر را جشن بگیرد که یک مصدومیت، همه چیز را خراب کرد. او چند روز به شروع جام مصدوم و اردوی فرانسه را ترک کرد. با این وجود دشان مهاجم رئال را از لیست تیمش حذف نکرده و به جای 26 بازیکن با 25 بازیکن راهی قطر شد. صعود فرانسه به فینال با بازگشت کریم به تمرینات رئال همزمان شد تا گمانه زنی های زیادی در خصوص حضور او در فینال مطرح گردد. روند بهبودی این بازیکن زودتر از حد انتظار به پایان رسیده بود و به نظر می رسد که دشان آمادگی روبرو شدن با چنین موضوعی را نداشته است.

1781334

هوای رابطه بنزما با دشان در این مقطع اما ابری به نظر می رسد. سرمربی تیم تمایلی به استفاده از کریم برای یک بازی ندارد و ترجیح می دهد در فینال با همان تیمی بازی کند که کل جام را با آن پیش برد و جواز صعود به فینال را کسب کرد. انتشار تصاویر تمرین کریم با رئال و حضور او در بازی تدارکاتی مقابل لگانس، فشار هوادارانش روی سرمربی تیم ملی فرانسه را بیشتر کرده اما درست در لحظاتی که به نظر می رسد کار به سرانجام نرسد، بنزما با انتشار یک پست در اینستاگرام، سوالات زیادی در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرد.

کریم بنزما با انتشار تصویری از خود به این جمله کوتاه بسنده کرده است: "علاقه ای ندارم!" همین دو کلمه در این شرایط، صدها هزار هوادار را طی ساعات اخیر درگیر خود کرده است. همه می خواهند بدانند منظور کریم از این جملات چیست و منتظر هستند تا ادامه این داستان را از زبان دشان یا بازهم خود این بازیکن پیگیری کنند؛ این در حالی است که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز بعد از فینالیست شدن شاگردان دشان، خواستار حضور بازیکنان مصدوم از جمله کریم بنزما شده بود. در این شرایط که طرفین ماجرا، موضع خود را به مبهم ترین شکل ها بیان می کنند، باید فقط منتظر بمانیم چرا که فقط زمان مشخص خواهد کرد که چیزی قرار است رخ دهد.

1781341

دیدگاه‌ها