کد خبر : 1859603 | 26 آذر 1401 ساعت 02:29 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان اوساسونا مانع از درخشش طیبی

ستاره ایرانی پالما در جریان برتری تیمش مقابل اوساسونا ماگنا در گلزنی بدشانس بود.

دروازه‌بان اوساسونا مانع از درخشش طیبی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما در حالی که مثل همیشه حسین طیبی را در جمع بازیکنان خود داشت و مسلم اولادقباد را برای دومین بازی پیاپی در لیست نمی‌دید، از ساعت ۲۳ جمعه شب به مصاف تیم قعرنشین اوساسونا ماگنا رفت.

یاران طیبی که هفته گذشته با پیروزی مقابل رئال بتیس به رده دوم جدول لیگا ناسیونال صعود کرده و به دنبال تداوم روند بردهایشان مقابل اوساسونا ماگنا بودند، توانستند به پیروزی پُرگل در این مسابقه خارج از خانه برسند و جایگاه‌شان را تثبیت کنند.

حسین طیبی، ستاره ایرانی پالما که در این فصل ۶ گل در لیگا ناسیونال اسپانیا به ثمر رسانده و جزو موثرترین بازیکنان تیمش بوده، در جدال مقابل اوساسونا ماگنا در کنار ایجاد موقعیت، دو شوت تماشایی هم به سمت دروازه حریف زد که درخشش گلر مقابل او اجازه نداد به هفتمین گل این فصل دست پیدا کند.

تیم فوتسال پالما در دیدار مقابل اوساسونا ماگنا با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا کسب سومین برد متوالی آنها را به امتیاز ۳۰ برساند و با چهار امتیاز کمتر از بارسلونا صدرنشین و سه امتیاز بیشتر نسبت به تیم خائن، در رتبه دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا حفظ کند.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما اسپانیا که در این فصل چهار گل در لیگا ناسیونال به ثمر رسانده، مقابل اوساسونا ماگنا برای دومین بازی پیاپی و بخاطر بازگشت به ایران حضور نداشت.

دیدگاه‌ها