کد خبر : 1859634 | 26 آذر 1401 ساعت 10:14 | 26.3K بازدید | 5 دیدگاه

کینه مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه از دشان

ژینیاک: فرانسوی هستم اما دوست دارم مسی قهرمان شود

ژینیاک: فرانسوی هستم اما دوست دارم مسی قهرمان شود

ژینیاک: فرانسوی هستم اما دوست دارم مسی قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله تنها یک روز مانده تا دیدار فینال جام جهانی بین فرانسه و آرژانتین، مهاجم اسبق تیم ملی فرانسه معتقد است که کاپیتان آرژانتین بیش از هر بازیکنی لایق قهرمانی در جام جهانی است.

"آندره پیر ژینیاک"، مهاجمی با 36 بازی ملی، که می‌توانست باکمی خوش‌شانسی، قهرمان و به نوعی فرشته نجات فرانسه در یورو 2016 باشد، حالا پس از گذشت 6 سال از آن دیدار یکی از تماشاگران ویژه دیدار فینال فردا خواهد بود.

او برخلاف تصور معتقد است "این جام به خاطر تمام فعالیت‌های مسی در طول دوران حرفه ایش باید به مسی برسد" و جالب است که بدانید ژینیاک از شکست شاگردان دیدیه دشان در دیدار فردا ناراحت نخواهد شد.

مهاجم حال حاضر باشگاه تایگرس مکزیک طی گفتگویی در خصوص دیدار فینال گفت:

"امروز، در آرژانتین، همه می‌خواهند جام جهانی را برای مسی ببرند. من فرانسوی هستم. اما دوست دارم مسی جام جهانی را بالای سر ببرد، زیرا او برای عملکرد بی‌نظیرش طی تمام دوران حرفه‌ای خود شایسته آن است. نوع رفتار او مخصوص در این جام جهانی مثل یک رهبر تمام‌عیار است.

1781400
این همان لحظه ای است که ضربه ژینیاک با عبور از همه مدافعان به تیر برخورد می کند تا پرتغال قهرمان یورو 2016 شود.

او که به‌عنوان بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ لیگ مکزیک باشگاه محبوبش مارسی را ترک کرد، در پاسخ به این سؤال که از بین کیلیان امباپه و لیونل مسی کدام‌یک را ترجیح می‌دهد می‌گوید:
" اگر من مربی بودم بدون هیچ‌گونه شک و تردیدی مسی را از بین این دو بازیکن انتخاب می‌کردم. مسی علی‌رغم رسیدن به مرز 35 سالگی نشان داده است که هنوز جادوهای فراوانی دارد.

"ژینیاک" در پایان با اشاره به فرزند خردسالش ادعای عجیبی را مطرح می‌کند:

" پسرم "اِدن" تنها 7 سال دارد که من امیدوارم روزی با لباس تیم ملی مکزیک در جام جهانی حضور پیدا کند. فقط کافی است تا سال 2034 صبر کنید چراکه یک مهاجم چپ پا از راه خواهد رسید به نام ادن ژینیاک. هر کاری که لازم باشد برای او انجام خواهم داد تا به بالاترین سطح فوتبال جهان برسد. از حالا می‌توانید روی او حساب کنید!

گفتنی است دیدیه دشان پس‌ از اینکه به‌عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه انتخاب شد طی مصاحبه‌ای اعلام کرد:

"ماتویدی و ژینیاک با رفتن به امریکا و مکزیک سخت می تواند دیگر به ترکیب تیم ملی فرانسه برسد."
پس از این مصاحبه ژینیاک علی رغم درخشش فوق العاده در مکزیک هرگز به تیم ملی دعوت نشد.

دیدگاه‌ها