کد خبر : 1859639 | 26 آذر 1401 ساعت 10:37 | 60.9K بازدید | 21 دیدگاه

تاج : فدراسیون از مردم عذر می‌خواهد

گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اسم فرهاد مطرح شد

رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.

گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اسم فرهاد مطرح شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف تیم ملی ایران از رقابت های جام جهانی و عدم تحقق رویای صعود به مرحله دوم این تورنمنت حرف و حدیث‌های زیادی درباره وضعیت کارلوس کی‌روش وجود داشته است. قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و مشخص نیست فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره آینده مربی خواهد گرفت.

در این باره اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال باید در جلسه آینده خود به جمع بندی برسند و وضعیت نیمکت ایران روشن شود.

حالا با گذشت روزهای زیاد از شکست مقابل آمریکا و کنار رفتن از جام جهانی، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با صداوسیما داشته، درباره وضعیت کی‌روش هم حرف زده است. او گفت: «جام جهانی بود و یک فوتبال بود، اما چیزی که ذهن تیم ملی را مشغول به خود کرده بود،‌فوتبالی نبود. از عدم صعود به دور دوم جام جهانی هیچ کس خرسند نیست؛ چه هوادار و چه فدراسیون فوتبال.»

او درباره اینکه مردم منتظر بودند کارلوس کی‌روش عذرخواهی کند اما چنین اتفاقی نیفتاد، بیان کرد:‌«من مطلبی از قول ایشان خواندم که در آن عذرخواهی وجود داشت. او اعلام کرد که باید بهتر می‌بودیم و عذرخواهی هم انجام داد. فدراسیون فوتبال نیز به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور عذرخواه مردم است.»

تاج درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال ادامه همکاری با وی تاکید کرد: «من جلسه مفصلی را با کی روش داشتم. دو طرف نظرات را بهم گفتند و من هم خدمت او گفتم که صحبت جدی باید داشته باشیم. ببینید بحث آقای کی‌روش یک بحث است و بحث جایگزینی او یک بحث دیگر. ما باید ببینیم نظر دوستان چیست. اگر گزینه ما داخلی است،‌ باید ببینیم چه کسی را انتخاب کنیم.»

رییس فدراسیون فوتبال درباره گزینه هایی مثل فرهاد مجیدی و برانکو ایوانکوویچ که برای هدایت تیم ملی نام شان مطرح شده،‌ گفت: به هر جهت این افراد قابل احترام هستند. آقای مجیدی نتایج خوبی در داخل کشور کسب کرده و قابل احترام است. برانکو نیز قابل احترام است. منتهی فدراسیون اینطور به ماجرا نگاه نمی‌کند. ما پکیجی موضوع را می‌بینیم و شرایط را می‌سنجیم و تصمیم می‌گیریم.»

دیدگاه‌ها