کد خبر : 1859651 | 26 آذر 1401 ساعت 12:03 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

برزگر گوشه‌ای از کار را بگیرد

محبی: پژمان درستکار سزاوار آن برخورد نبود

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی با حمایت از سرمربی تیم ملی آزاد عنوان کرد: پژمان درستکار سزاوار اتفاقاتی که در آمریکا رخ داد، نبود.

محبی: پژمان درستکار سزاوار آن برخورد نبود

به گزارش "ورزش سه" محمدحسن محبی در گفت‌وگو با تسنیم، درپاسخ به سوالی در خصوص استفاده از کامران قاسم‌پور در وزن 97 کیلوگرم جام‌جهانی آمریکا، اظهار داشت: من نمی‌خواهم در مورد اینکه از کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم استفاده شود یا در 97 کیلوگرم صحبت کنم. ما دل‌مان می‌خواهد این آدم‌ها الگو باشند، پدرمان آن روزها که ما کشتی می‌گرفتیم همیشه می‌گفت اینکه اخلاق داشته باشید از همه چیز مهم‌تر است، ولی امروز کسی که پول داشته باشد در کشتی همه کاره است.

وی ادامه داد: اینجا کرمانشاه است، شاید کسی از مشکلات شهر ما خبر نداشته باشد. روزهایی که من و برادرم حسین (محمدحسین محبی) آمدیم کسی بچه‌اش را کشتی نمی‌فرستاد، کشتی هیئت و استان ما را گرفتار کرده است.

قهرمان پیشین کشتی جهان با اشاره به جایگاه حسن یزدانی در کشتی ایران و جهان تاکید کرد: من همیشه از حسن یزدانی دفاع کردم چون خیلی زحمت کشیده و جزو افتخارات کشتی است که 8 مدال جهانی و المپیک گرفته است. من خودم این کاره بودم و در سطح تیم ملی کشتی گرفتم به همین دلیل دوست ندارم کسی را زیر سوال ببرم. واقعیت این است که عمر و جوانی‌اش را گذاشته است.

محبی تصریح کرد: امروز اصلا اوضاع جالبی نیست که در رابطه با کشتی بگویم ولی دلم می‌خواست آدمی مثل منصور برزگر در کشتی ورود داشته و کنار کشتی که نه، روی سر کشتی باشد و هم به رئیس فدراسیون مشاوره بدهد و هم در بحث فنی دخالت کند. من هم دلم می‌خواست یک گوشه‌ای کار را بگیرد، اگر او باشد، اگر کاری بگوید، من انجام می‌دهم. آدمی مثل منصور برزگر در این جایگاه و موقعیت کمتر ممکن است اشتباه کند ولی روی هم رفته چه در بحث اداری و کاری و چه در بُعد فنی و مربیانی که دارند کار می‌کنند هر اتفاقی که در کشتی می‌بینیم حالت رفاقتی و دوستی دارد و ما می‌گوییم باید شایسته سالاری باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2002 تهران با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای که در جام‌جهانی آزاد رخ داد و برخی برای سرمربی تیم ملی حاشیه‌سازی کردند، گفت: یک آدمی در لابی هتل قصد صحبت با پژمان (درستکار) را داشت، و می‌خواست او را وادار به صحبت کند. من یک چیزی را می‌دانم، پژمان یک آدمی از جنوب شهر تهران است که با فقر و درد مردم آشنایی کامل دارد، من پدرش را می‌شناختم، او بچه امیریه است. پژمان سزاوار این نبود که اینطور اتفاقات را برایش رقم بزنند. نباید او را زیر سوال ببرند. به هرحال علیرضا دبیر رئیس فدراسیون است و او را انتخاب کرده، پژمان که گناهی نکرده است. از یک طرف هم بارها گفتم دقت کنیم با چه آدم‌هایی می‌نشینیم و از چه کسانی در کشتی استفاده می‌کنیم.

دیدگاه‌ها