کد خبر : 1859666 | 26 آذر 1401 ساعت 12:50 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آلدرویرلد:

چرا فن خال نباید با این سابقه سرمربی بلژیک باشد؟

توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیک، معتقد است که لوئیس فن خال گزینه خوبی برای هدایت این تیم است.

چرا فن خال نباید با این سابقه سرمربی بلژیک باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی بلژیک در صعود از مرحله گروهی در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری با روبرتو مارتینز پایان دهد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری این تیم را جز مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانستند اما آنها در رویارویی با تیم ملی کرواسی و تیم ملی مراکش موفق نبودند و در نهایت موفق به صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2022 قطر نشدند. 
قطع همکاری با مارتینز به این معناست که بلژیک حالا باید به دنبال یافتن مربی جدیدی برای نشستن روی نیمکت این تیم باشد و آلدرویرلد علاقه زیادی به همکاری با فن خال دارد که با هلند به یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 صعود کرد اما با شکست برابر آرژانتین مجبور به بازگشت به خانه شد. 

1779776

او در این باره به خبرنگاران گفت:« فن خال مرد و مربی بسیار خاصی است. همه کسانی که با این مربی کار کرده‌اند همیشه از او تعریف می‌کنند. او یکی از بزرگترین مربیان دنیا به حساب می‌آید. پس چرا که نه؟ او می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت بلژیک باشد.»
این بازیکن با اشاره به دیگر گزینه‌های مطرح شده برای هدایت بلژیک اظهار داشت:« مائوریسیو پوچتینو از نظر من بیشتر به کار مربیگری در سطح باشگاهی می‌آید. توماس توخل هم از نظر تاکتیکی بسیار قوی است. من شناخت خاصی از فیلیپ کلمنت ندارم. فقط می‌دانم که عملکرد خوبی در کلوب بروژ داشت و حالا بار دیگر به موناکو رفته است.»

دیدگاه‌ها