کد خبر : 1859673 | 26 آذر 1401 ساعت 13:29 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

تروی دینی:

مطمئن بودم هری کین پنالتی دوم را خراب می کند

همچنان در انگلیس در مورد پنالتی از دست رفته هری کین مقابل فرانسه بحث می شود.

مطمئن بودم هری کین پنالتی دوم را خراب می کند

به گزارش "ورزش سه"، «من نمی‌خواهم اینجا مثل یک آدم مغرور به نظر برسم، اما مطمئن بودم که هری کین اولین پنالتی خود را در برابر فرانسه به ثمر می‌رساند و به همان اندازه مطمئن بودم که او دومین پنالتی خود را از دست خواهد داد.» تروی دینی 34 ساله این اظهار نظر را در مورد پنالتی حیاتی که مهاجم و کاپیتان انگلیس در بازی یک چهارم نهایی مقابل فرانسه از دست داد به روزنامه سان مطرح کرد.

او در ادامه گفت: "وقتی من یک بازی را از تلویزیون تماشا می کنم، می توانم به شما بگویم که آیا یک بازیکن تقریباً 100 درصد مواقع پنالتی موفق می شود یا خیر. من سال هاست که پنالتی می زنم و مانند هر کسی که به طور منظم این کار را انجام می دهد، من من تعداد زیادی را از دست داده ام. اما در پنالتی دوم کین... چیزی در نفس کشیدن او درست نبود و چشمانش همه جا را می دید. وقتی او پنالتی را از دست داد تعجب نکردم."

دینی در پایان گفت: "من دوست دارم بدانم ضربان قلب او چقدر بوده است. حدس من این است که برای اولی 85-100 بار در دقیقه  و برای دومی 145-160 بار بوده باشد. هیچ یک از این حرف ها به معنای مقصر دانستن کین نیست، بلکه برعکس؛ او بهترین گلزن انگلیس در تمام دوران و یکی از با ثبات ترین پنالتی‌زن‌هایی است که تا به حال دیده‌ام."

دیدگاه‌ها