کد خبر : 1859679 | 26 آذر 1401 ساعت 14:00 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

رم سر راه آقای خاص: مورینیو- پرتغال شاید تابستان

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، احتمالا تا تابستان سال آینده نمی‌تواند هدایت تیم ملی پرتغال را قبول کند.

رم سر راه آقای خاص: مورینیو- پرتغال شاید تابستان

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی پرتغال از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با شکست برابر تیم ملی مراکش باعث شده که فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری با فرناندو سانتوس خاتمه دهد. 
گزینه‌های زیادی برای جانشینی این مربی روی نیمکت پرتغال به گوش می‌رسید اما مورینیو جدی‌ترین گزینه به حساب می‌آمد و بسیاری مشتاق دیدن او در قامت سرمربی تیم کشورش بودند. 
پیش از این گفته شده بود که فدراسیون پرتغال آماده است که او را همزمان با رم به عنوان سرمربی انتخاب کند اما حالا روزنامه کوریره دلو اسپورت خبر داده که ژرژ مندس، مدیر برنامه او، با فرناندو سوارس گومز دا سیلوا، رییس فدراسیون فوتبال پرتغال، دیدار کرده و به نظر می‌رسد که رم مانع اصلی حضور او در تیم ملی این کشور است. 

1759952

مدیران فوتبال پرتغال ایده هدایت همزمان رم و تیم ملی این کشور را نپذیرفتند و امیدوار هستند که بتوانند سرمربی سابق رئال مادرید را به صورت تمام وقت در اختیار داشته باشند. 
حالا مورینیو قصد دارد مذاکره‌ای با مالکان رم انجام دهد و امیدوار است که آنها به او اجازه دهند یک سال زودتر از پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شود و هدایت پرتغال را برعهده بگیرد. 
تمام این اتفاقات در حالی رخ داده است که مورینیو شخصا حاضر نشد در مواجهه با خبرنگاران به هیچ یک از سوالات آنها در این زمینه پاسخ دهد و ترجیح داده که فعلا در این باره سکوت کند تا شرایط به طور کامل مشخص شود. 
روزنامه‌های ایتالیایی تاکید دارند که مورینیو کاملا به پروژه پرتغال باور دارد و آماده است که خودش را وقف پیش بردن این پروژه و موفقیت تیم ملی کشورش کند.

 

دیدگاه‌ها